Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
åhh.. jag är så groteskt avundsjuk på er "smala" människor
jag är snart fulla 21veckor och de syns inte ett dugg
kan bero på att ja är väldigt TJOCK men iaf!!! *snyfft*
vill också vara vacker och rund och fin, men just nu så syns INGET,
när ja ligger kan man ana en bula, och jag känner att de inte bara är fett *haha*
men drar man stl 56på byxor i vanliga fall så får man väl skylla sig själv
QUOTE]
Jag går in i vecka 28 i morgon och på mig syns det fortfarnde knappt ett dugg! Det är många som fortfarnde inte vet om att jag är gravid och skulle inte gissa sig till det heller
Vägde ca 56kg när jag blev gravid och har lagt på mig något kilo men det sitter iaf inte på magen!
Där emot har många kloka människor sagt till mig att: "att va glad över att du inte är så stor för det kommer du att hinna bli ändå"
Ja precis, stor hinner man bli ändå Men man längtade ju så mkt fram tills det syntes! I alla fall gjorde jag det. Nu har jag gått upp 5,5 kg o är "bara i v 25". Vet intge vad som är normalt men alla här verkar gå upp så lite!
Tack.
Det känns som det är typ fjorton evigheter kvar till ungen ska ut. Jag har ledsnat ur totalt här bara på ett par dagar!
Nu är jag typ halvförkyld och näsan rinner, ryggen gör ont och det tar mig 15 meter att få igång kroppen när jag suttit/legat... Jag vill ha ungen på utsidan NU!
Tänk när man ska ha barn nr 2 och 3... När man ska hålla koll på en unge på utsidan samtidigt som man är helt ynklig och gravid...
Haha jaa fast här blir det INTE nr 3
Innan jag blev gravid så kunde jag tänka mig 2-3 barn, nu som gravid kan jag tom nöja mig med en
Men det blir nog en 2:a, dock inte alls tätt ( minst 3 år mellan )
Jasså Blir det en nr två då? Lite intressant faktiskt det där tycker jag, hur många barn man har tänkt sig!
OTROLIGT fina magar ni har allihopa, snart kan jag nog börja lägga ut bilder på min med, den syns lite lite nu
Innan jag blev gravid så kunde jag tänka mig 2-3 barn, nu som gravid kan jag tom nöja mig med en
Men det blir nog en 2:a, dock inte alls tätt ( minst 3 år mellan )
Förresten, Calazirya, vad är det för skada du råkat ut för? Förstår om det är för personligt, du behöver absolut inte svara, men har läst lite här och var att du råkat ut för något..
Fallolycka för 3 år sedan, föll mellan 15-18 meter och fick ganska omfattande inre skador..
Bröt av ryggen och krossade 2 kotor, bröt av samtliga utskott på ryggraden, punkterade lungan och splittade nästan levern mitt i tu..
Slog sönder en bit i skallen och fick hjärnblödning...
Summa summarum: Jag var blåslagen
Så att jag sitter här och är gravid 3 år senare var det nog ingen som trodde då
Men! Du lyckas ju få snickarbyxor och gravidmage att se snyggt ut Det är inte så många som fixar det, själv såg jag ut som Byggare Bob när jag vaggade runt i stallet i snickisar.