Lyxigt att vara ledig!!

amalia

Trådstartare
Jobbade min sista dag i måndags och är nu ledig!!! Är beräknad den 15:e oktober.

Känns så skönt att vara ledig och bara vara.

Känna att man orkar gå till stallet och mocka en liten stund för att sedan komma hem och vila lite.

Sv: Lyxigt att vara ledig!!

Å vad härligt!! Det är dit jag längtar mest just nu...!!! 27 mars hm.. det är ju rätt snart.. borde kanske jobba min sista dag.. idag:D!

Jag är ju trots allt i v 15 - ni kan ju tänka er hur tuuuungt det är;) !

Sv: Lyxigt att vara ledig!!

Jag gick hem väldigt tidigt och hade en väldigt massa planer på vad jag skulle göra men det var inte mycket som blev gjort :angel: Men än bara ta det lugnt och vara, så skönt att inte behöva anpassa sig efter någon annan än en själv.

Liknande trådar

Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
648
Senast: Bufera
·
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
3 999
Senast: TantAgda
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 196
Senast: malumbub
·
Övr. Barn Tänkte höra med er lite mer rutinerade föräldrar hur ni löser sommarsemestern med barnen? Fram till nu har jag kunnat lägga min semester...
2
Svar
31
· Visningar
2 475

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka