Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad finns det för nåt som inte tål lufttorkning?Allt som tål luffttorkning lufttorkas..
Som jag skrev ovan. Grejor som är för ömtåliga för att ligga och skramla i diskstället, samt träföremål och liknande som inte tål att vara genomblöta för länge.Vad finns det för nåt som inte tål lufttorkning?
Aha. "Som jag skrev ovan." - den såg jag inte komma...Som jag skrev ovan. Grejor som är för ömtåliga för att ligga och skramla i diskstället, samt träföremål och liknande som inte tål att vara genomblöta för länge.
Vad skönt! Jag har lyckats få två träskärbrädor att slå sig och spricka när jag bara ställde dem på högkant. Sedan jag började torka av dem har de hållit sig i skinnet.Aha. "Som jag skrev ovan." - den såg jag inte komma...
*putsar glasögonen*
Har dock inte dina problem med mina träföremål. Här lufttorkar de stående så att vatten rinner bort från träet, och det räcker på mitt gods för att det inte ska bli bekymmer.
Man kan olja in dem, väl?Vad skönt! Jag har lyckats få två träskärbrädor att slå sig och spricka när jag bara ställde dem på högkant. Sedan jag började torka av dem har de hållit sig i skinnet.
Vad skönt! Jag har lyckats få två träskärbrädor att slå sig och spricka när jag bara ställde dem på högkant. Sedan jag började torka av dem har de hållit sig i skinnet.