Lösryckta planer på klassiska/akademiska lustfyllda diskussionsträffar

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Lösryckta planer på klassiska/akademiska lustfyllda diskussionsträffar

Åhhh va kul, då får jag se på dig och din häst då kanske?!:d

Of topic: var bor du nu? hörde bara av Lillknoddas på jobbet att ni flyttat från Skog?:confused:

ja, men tyvärr har jag inte ridit honom så mycket ar på ett tag, mest busat i skogen.. men jag tror att jag hinner rida fram en hel del av det han har tills dess.. det är iaf min plan! :D

du får pm om var jag bor.. ;)

Ja precis, det blev ju ingen film sist. Lite planering i förväg och om alla ser till att boka in hela dagen så ska vi väl hinna med allt vi vill! Filmen jag har här är på tyska så jag förstår ingenting, men den är trevlig att titta på ändå. Någon kanske kan tolka? :D

Klart att du ska ta med islänningen! Och om du får med två så vill vi se lite vänstergalopp på Flingan ;) Det är ju varken isolerat eller uppvärmt i ridhuset så det funkar väl med päls? Mina tjockisar är också oklippta och de brukar överleva.

suberdoo - såklart att vi vill träffa din häst!

Vad säger ni om lördag den 26 jan?

Lördag den 26 passar mig utmärkt vad jag vet, annars bestämmer jag nu att det gör det!

vad kul, om jag kan fixa någon som kan hjälpa mig att lasta min häst här hemma så vi gärna båda två! jag kollar även med min rumskompis nu till helgennär jag träffar henne igen om hon vill följa med, jag gissar på det!

sen behöver jag väl en vägbeskrivning lite närmare, eftersom jag är nyinflyttad.. ;)

Via

Du råkar inte ha några förslag på datum? :bump:
Som det fungerar för dig menar jag.

Ja, förslag på datum tack!:idea:

Jag kan som sagt alla helger utom första helgen i feb så ni andra får sätta datum!:D

Jag är intresserad den 26:e också, men kan jag vet först med kort varsel om jag kan komma.

Jag har dykt upp med "röda bilen" på din gård ett par gånger, samt ridit i ditt ridhus :D så du vet nog vem jag är.

Vad har jag missat? Träff i kramforstrakten 26/1? :p

Gott folk!

Jag behöver veta om några ska sova över, och lite om vad vi har för planer. Jag måste nämligen sätta på värmen i gästhuset, och behöver veta hur många rum vi ska använda.

Nu blev jag ju jättenyfiken! Men efter att ha letat fram gamla inlägg så är jag både imponerad av all kunskap :bow: och förstår vilken röd bil du menar :D

Det vore jättekul om du kan komma på träffen!

Jag och min sambo behöver inte övernatta. :)

Gott folk!

Jag behöver veta om några ska sova över, och lite om vad vi har för planer. Jag måste nämligen sätta på värmen i gästhuset, och behöver veta hur många rum vi ska använda.

Jag övernattar inte...

Behöver inte heller övernatta, har inte så långt att åka.

Tar med hästen om det inte blir snöstorm:)

Det verkar ju kunna bli en hel hög med hästar den här gången också, har du inte läst hela tråden ;)

Jag fyller på "intresserade-listan", vi är ju hur många som helst nu :eek:

Anna_ (övik)
Lusidor (övik)
Tacitus (övik)
Hoskeblaffa (övik)
Boe (övik)
zesel (övik)
evis (umeå)
Mixus (umeå)
galoppiruett (umeå)
Koppar (sundsvall)
Lotus7 (sundsvall)
suberdoo (kramfors)
-"-s kompis (kramfors)
Asa_S (?)
ramada (ullånger)
Totola (härnösand)

Ska vi spika träff nummer två hemma hos mig i Ö-vik lördag den 26 januari nu då?! Vilka kommer, vilka tar med häst, vad har vi för filmer och hur ska vi lägga upp dagen? :banana:

Jag tar jättegärna med häst om jag lyckas skaffa skjuts/transport! :p Han behöver lite miljöträning... Förutsatt att det inte är några krav på att man ska kunna rida! ;)

Angående filmer så är det lite knapert på den fronten. Har Working Equitation-filmen och en riktigt kass animerat "sits"-film :angel:

Hej hopp...denna gång ska jag inte missa det!
26 januari är inbokat och jag tar gärna med mig hästen om det går bra..

Ja vad kul! Ska vi börja på en anmälningslista istället nu så ser vi hur många hästar det blir också. (Jag har plats för 9 hästar förutom mina, men vi ska ju hinna med att titta på alla också) Vilka kan den 26 jan? Fyll på :idea:

Anna_ (övik) 1-3 hästar
Lusidor (övik)
Tacitus (övik)
Hoskeblaffa (övik) 1 häst
Boe (övik)
zesel (övik)
evis (umeå) 1-2 hästar?
Mixus (umeå)
galoppiruett (umeå)
Koppar (sundsvall)
Lotus7 (sundsvall)
suberdoo (kramfors) 1 häst
-"-s kompis (kramfors)
Asa_S (?)
ramada (ullånger)
Totola (härnösand) 1 häst

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Vår häst har en envis liten hälta lokaliserad till höger framhov som visar sig som en "nickning" framförallt vid longering i höger varv...
2
Svar
24
· Visningar
7 359
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Jag vet att den enda som kan besluta om detta är jag själv, men lite input från oberoende personer kan ju aldrig vara fel, är oerhört...
Svar
16
· Visningar
1 872
Senast: ameo
·
Hästhantering Vet att vissa här har följt alla (skräck)historier om min häst genom åren och, well, här kommer en till. Och ja, det är som vanligt...
2 3
Svar
55
· Visningar
7 948
Senast: Cornelius
·
C
Ridning Jag tycker mig se, väldigt många sidospår i alla diskussioner. I vissa dryftas ridningen enligt de gamla ridmästarna. Är det...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
7 173
Senast: Sonila
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar