Sv: Lösryckta planer på klassiska/akademiska lustfyllda diskussionsträffar
Jadå, jag är intresserad!
Jadå, jag är intresserad!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åhhh va kul, då får jag se på dig och din häst då kanske?!
Of topic: var bor du nu? hörde bara av Lillknoddas på jobbet att ni flyttat från Skog?
Ja precis, det blev ju ingen film sist. Lite planering i förväg och om alla ser till att boka in hela dagen så ska vi väl hinna med allt vi vill! Filmen jag har här är på tyska så jag förstår ingenting, men den är trevlig att titta på ändå. Någon kanske kan tolka?
Klart att du ska ta med islänningen! Och om du får med två så vill vi se lite vänstergalopp på Flingan Det är ju varken isolerat eller uppvärmt i ridhuset så det funkar väl med päls? Mina tjockisar är också oklippta och de brukar överleva.
suberdoo - såklart att vi vill träffa din häst!
Vad säger ni om lördag den 26 jan?
Via
Du råkar inte ha några förslag på datum?
Som det fungerar för dig menar jag.
Ja, förslag på datum tack!
Jag kan som sagt alla helger utom första helgen i feb så ni andra får sätta datum!
Inte riktigt i kramfors, men det är nog första gården norr om kommungränsen Vägbeskrivning finns på www.skuleridhus.se!Vad har jag missat? Träff i kramforstrakten 26/1?
Inte riktigt i kramfors, men det är nog första gården norr om kommungränsen Vägbeskrivning finns på www.skuleridhus.se!
Gott folk!
Jag behöver veta om några ska sova över, och lite om vad vi har för planer. Jag måste nämligen sätta på värmen i gästhuset, och behöver veta hur många rum vi ska använda.