Lösdrift.

Sv: Lösdrift.

En isis är tålig :).. det ända jag tänkte på var att du(ts) skrev att den ska gå i den hagen (vad jag uppfattade de) och då slits en lösdriftshage något ENORMT (egen erfarenhet) så.. helst ska dem gå så länge de bara går att gå ute på betet.. sen komma till lösdriftshagen :) ett rent tips.. sen när de är kallare kan man pendla mellan hagarna på dagen.. så att de får chans att sova inne på natten.. så är det jag hållet på iaf.. Lösdrift är sköt men man får inte glömma att sköta de.. tex öppning och mockning.

Liknande trådar

Ridning Skulle behöva komma igång med ridningen av min 12-åriga SWB igen efter en vinter och vår av väldigt sporadisk ridning på grund av brist...
Svar
6
· Visningar
768
Senast: Marvin
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 356
Senast: Juli0a
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 856
Senast: Miiikaela_
·
Tjatter Jag har alltid velat bo på landet. Nu har vi så smått börjat planera för en sådan flytt. Än så länge är vi alldeles i uppstart; dvs vi...
2
Svar
27
· Visningar
1 918
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Göra i Danmark
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Adventskalendertråden 2024