Lösdrift.

Sv: Lösdrift.

En isis är tålig :).. det ända jag tänkte på var att du(ts) skrev att den ska gå i den hagen (vad jag uppfattade de) och då slits en lösdriftshage något ENORMT (egen erfarenhet) så.. helst ska dem gå så länge de bara går att gå ute på betet.. sen komma till lösdriftshagen :) ett rent tips.. sen när de är kallare kan man pendla mellan hagarna på dagen.. så att de får chans att sova inne på natten.. så är det jag hållet på iaf.. Lösdrift är sköt men man får inte glömma att sköta de.. tex öppning och mockning.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett dilemma som jag kanske kan bli klokare av med hjälp av er. Drömmen är en egen liten gård med välplanerad lösdrift. För att...
2
Svar
30
· Visningar
2 550
Senast: ako
·
Ridning Skulle behöva komma igång med ridningen av min 12-åriga SWB igen efter en vinter och vår av väldigt sporadisk ridning på grund av brist...
Svar
6
· Visningar
851
Senast: Marvin
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 327
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 812
Senast: lilsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundrelation
  • Valp 2025