I
Invinciblestables
Sv: Lösdrift
Kan inte annat än till detta inlägg!
Har själv en häst som inte på några som helst villkor skulle passa och trivas i lösdrift. Trots att hon alltid har långa betesperioder sedan hon var liten samt är ute i hagen långa dagar övrig tid på året. Men lösdrift skulle inte fungera av flera orsaker.
Kicki
Ja, precis som att stl 36 på skor passar alla! Jag tycker att man är otroligt trångsynt och navelskådande när man slänger ur sig ett sånt påstående baserat på att du aldrig träffat på någon häst som det inte passat. Jag försökte med min häst i flera månader, vilket jag redan skrivit om i tråden, och det fungerade inte! Hon hade för övrigt inga problem med att gå ute länge och hade inte bråttom in, men hon mådde dåligt av att gå lösdrift och är man så otroligt korkad och självisk att man sätter sina principer före hästens välmående ska man inte hålla på med hästar.
Kan inte annat än till detta inlägg!
Har själv en häst som inte på några som helst villkor skulle passa och trivas i lösdrift. Trots att hon alltid har långa betesperioder sedan hon var liten samt är ute i hagen långa dagar övrig tid på året. Men lösdrift skulle inte fungera av flera orsaker.
Kicki
Senast ändrad av en moderator: