J

jackrussellterrier

Har problem med att hanen för ett så fruktans värt liv denna gång när tiken löper .Ingenting är bra.Är han ute vill han in,är han inne vill han ut eller så ylar och gnäller han.Det har gått bra förut men den här gången håller jag på att få spader
NÅGRA TIPS TACK. :bow: :bow: :bow: :idea: :confused:

Sv: LÖptik

Du vet ju vad det beror på och att det snart går över. Det finns inte så mycket att göra åt det än hörselkåpor, öronproppar och härda ut ;)

Ska du avla på denna hane? annars tycker jag att du ska kasterera han det är ju jobbigt för hanen med.

Om du inte tänker avla på ahnen så kastrera el lämna bort honom över höglöpet till någon som kan ta honom. Det är synd om honom tycker jag om du har dem på samma boyta.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
2 512
Senast: Robban35
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 712
Senast: fixi
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
756
Senast: ryujaneiro
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 212
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar