H

heylan

Hur loggar jag ut så att det "fastnar"? Vill inte vara automatiskt inloggad på jobbdatorn längre.. När jag trycker på "logga ut", så loggas jag visserligen ut, men så fort jag trycker på något står det "välkommen tillbaka heylan" igen..! Hur loggar jag ur "på riktigt"?

Sv: Logga ut?

När? Kan man göra det någonannanstans, innan man loggar ut? För när jag har loggat ur så är den rutan inte ikryssad, men ändå "kommer jag automatiskt in" igen så fort jag klickar på något...

...eller...hm...ska fippla runt lite..

Senast ändrad av en moderator:

tror du måste rensa din internethistorik,cookies m.m.
Dom gånger jag gjort det måste jag logga in på nytt på buke

Det hjälper inte mig men jag loggas inte in automatiskt men bara jag börjar skriva T så kommer användarnamn och lösen:crazy:

Men då har du klickat i rutan som kommer upp när du loggar in första gången: Vill du att windows sparar lösen?

Under verktyg --> alternativ kan man ändra det...

Beror på om man ha mozilla eller explorer... Inställningar/alternativ kanske heter nåt annat beroende på vilket internet program du använder...

I Mozilla klickar du på verktyg och sedan på "rensa ut känsliga data", där kan du bocka i vad du vill rensa.
Vilken webbläsare använder du?
Sedan när du vill logga in igen här, så trycker du nej om du får frågan om att spara lösenord

Senast ändrad:

Nu har jag en engelsk men vi gör ett försök.

Tools - Internet Options - fliken Content
Där finns Personal information.
Klicka på Auto Complete.
Klicka på Clear Password så rensas ALLA lösenord som finns sparade. Ditt namn kommer att ligga kvar, men när du väljer det så fylls lösenordet inte i automatiskt. Men, kom ihåg att det här rensar ALLA lösenord, inte bara bukes.

Klickar du på Clear Forms istället så glömmer han alla ord som någonsin skrivits in i någon ruta. Namn, lösenord, sökord, emailadresser, allt.

Vad blir det på svenska?
Verktyg -- Alternativ -- Innehåll -- Personlig information -- Auto???

tror du menar:

Verktyg -> Internet-Alternativ-> (fliken "Allmänt") Ta bort : "Cookies", "filer" samt "tidigare".
Då rensas allt bort.

Nej, jag menade inte rensa cookies.

Under flik nummer fyra finns Rensa lösenord under den andra knappen nedifrån räknat. Det är den jag menar.

Tiggertjejen verkar ha hittat den iaf, hoppas att det löser problemet nu bara.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag loggade in här i eftermiddags och såg att jag hade 25 notiser, antagligen från den dagbokstråd jag deltagit i. Men jag skulle bara...
Svar
0
· Visningar
888
Senast: hundtant
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
10 142
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Det finns säkert 100 sådana här trådar redan. Men jag behöver lite stöttning. Jag ska opereras den 30e, alltså nästa torsdag. Och jag är...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
6 737
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17