Jag behöver kanske bara starta om. Det påverkar inte hur jag kan använda sidan i alla fall.Anslutningen borde vara säker nu sedan ca 10 minuter, när jag gjorde senaste ändringen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag behöver kanske bara starta om. Det påverkar inte hur jag kan använda sidan i alla fall.Anslutningen borde vara säker nu sedan ca 10 minuter, när jag gjorde senaste ändringen.
Det skulle möjligen kunna vara så att det kommer lösa sig när det gått lite mer tid.Jag behöver kanske bara starta om. Det påverkar inte hur jag kan använda sidan i alla fall.
Jag ska prova starta om chrome när jag sett färdigt på min youtubevideo. Att bara ladda om sidan funkade inte.Det skulle möjligen kunna vara så att det kommer lösa sig när det gått lite mer tid.
För mig bytte det från ip-numret med osäker uppkoppling till https://www.bukefalos.se bara jag laddade om sidan.
Du borde kunna avinstallera den ena appen, någon annan kanske vet exakt hur man gör?Nu får jag dubbla notiser i telefonen 1 från Firefox och en från crome. Loggade in via Firefox igår ett tag när appen inte fungerade.
Jo fick bli så avinstallerade Firefox för tillfället..Du borde kunna avinstallera den ena appen, någon annan kanske vet exakt hur man gör?
Nu var det inte så jag menade om jag förstår hur du gjorde.Jo fick bli så avinstallerade Firefox för tillfället..