Anslutning inte säker

Jag kommer in på telefonen(iphone/safari) nu men inte på datorn(chrome), har inte bytt lösenord och behövde inte logga in igen trots att jag var utkastad tidigare idag och inte kunde logga in då.

Jag har oxå haft samma problem med Chrome. Hade blivit utloggad och minns inte ens mitt lösenord. Men nu var jag inloggad igen på mobilen så det var tur!

För mig funkar det som vanligt igen. Har inte kunnat komma åt sidan större delen av dagen, alt. inte kunnat logga in. Men nu blev det automatisk inloggning direkt och allt ser normalt ut.

Nu ser det ut så här i chrome:
Screenshot_20250108_062648_Chrome.webp

Tack vare tips testade jag samsung internet, har android, och där fungerar sidan som vanligt. Märkligt.

Tillägg: bara för att jag sa det så fungerade det när jag laddade om sidan i Chrome nu. Men, men, om problemet återkommer..

Kom inte heller åt buke på hela dagen igår eller imorse. Hade ssmma 550 error som andra och även detsamma som @co-SMAD4 visar på sin bild. Jag provade bara med mobil, samsung internet och chrome.

Nu får jag dubbla notiser i telefonen 1 från Firefox och en från crome. Loggade in via Firefox igår ett tag när appen inte fungerade.

Jo fick bli så avinstallerade Firefox för tillfället..
Nu var det inte så jag menade om jag förstår hur du gjorde.
Jag tror att du installerade Bukefalos-appen i firefox och eftersom du även installerat Bukefalos-appen i chrome blev det dubbla notiser. Du borde då bara ha kunnat avinstallera Bukefalos-appen i firefox för att slippa notiser därifrån.

Liknande trådar

Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så...
2
Svar
32
· Visningar
2 371
Senast: Emma-pemma
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 161
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 846
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
348
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka