Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu kommer jag in som jag ska i chrome. Så din senaste fix hjälpte i alla fall mig.Det är lite problem som ni säkert märkt. Jag har under dagen varit iväg på lite annat och inte haft tillgång till dator.
Mindre bra tajming.
Jag försökte en variant på snabbfix mitt på dagen jag provar ytterligare en nu som jag väl lade in för ca 15 minuter sedan.
Jag hoppas kunna lösa det bättre men det kanske blir så här struligt någon dag till.
Strulet är nog ganska självförvållat vilket är extra jobbigt Jag vet vad det beror på men vet ännu inte riktigt hur jag snabbt löser det.
Men nu vet ni i alla fall jag tittar på en lösning.
Och jag vet inte riktigt varför det fungerar bättre ibland och på vissa webbläsare.
Gissningsvis en snabbfix av Gunnar. Det rättas nog till framöver.
Gissningsvis en snabbfix av Gunnar. Det rättas nog till framöver.
Jag använder chrome på mobilen.
Sidan fungerar men inte förren jag bytte lösenord (igen).Jag provar igen med rätt adress, för mig verkar det fungera just nu, vi får väl se om det håller i sig.
Fick också byta lösenord, men den har ändå hickat ett par gånger. Verkar stabil nu utöver "anslutning inte säker" - men den biten spelar ju egentligen ingen roll.Sidan fungerar men inte förren jag bytte lösenord (igen).
Anslutningen borde vara säker nu sedan ca 10 minuter, när jag gjorde senaste ändringen.Fick också byta lösenord, men den har ändå hickat ett par gånger. Verkar stabil nu utöver "anslutning inte säker" - men den biten spelar ju egentligen ingen roll.