Anslutning inte säker

Det är lite problem som ni säkert märkt. Jag har under dagen varit iväg på lite annat och inte haft tillgång till dator.
Mindre bra tajming.
Jag försökte en variant på snabbfix mitt på dagen jag provar ytterligare en nu som jag väl lade in för ca 15 minuter sedan.
Jag hoppas kunna lösa det bättre men det kanske blir så här struligt någon dag till.

Strulet är nog ganska självförvållat vilket är extra jobbigt :) Jag vet vad det beror på men vet ännu inte riktigt hur jag snabbt löser det.

Men nu vet ni i alla fall jag tittar på en lösning.

Och jag vet inte riktigt varför det fungerar bättre ibland och på vissa webbläsare.

Nu är det siffror istället för bukefalos 😅
Edit: android, chrome.
IMG_20250107_175226.webp

Det är lite problem som ni säkert märkt. Jag har under dagen varit iväg på lite annat och inte haft tillgång till dator.
Mindre bra tajming.
Jag försökte en variant på snabbfix mitt på dagen jag provar ytterligare en nu som jag väl lade in för ca 15 minuter sedan.
Jag hoppas kunna lösa det bättre men det kanske blir så här struligt någon dag till.

Strulet är nog ganska självförvållat vilket är extra jobbigt :) Jag vet vad det beror på men vet ännu inte riktigt hur jag snabbt löser det.

Men nu vet ni i alla fall jag tittar på en lösning.

Och jag vet inte riktigt varför det fungerar bättre ibland och på vissa webbläsare.
Nu kommer jag in som jag ska i chrome. Så din senaste fix hjälpte i alla fall mig.
Heja dig!

Fick antingen upp 500 error, eller om jag kom in så var jag utloggad och kunde inte logga in igen. Jag fick bara meddelandet att jag måste godkänna cookies. Gjorde tom restore point. Både Chrome och Edge på datorn och chrome på mobilen och plattan.

Lyckades logga in genom att använda en vpn (en kompis till mig i Kanada kom in) och då fungerade det. Förhoppningsvis förblir jag inloggad. Mysko.

Hos mig funkar telefonen nu, Android.
Men via datorn, Chrome, så blockerar Bit Defender åtkomsten. Den klagar på "a revoked security certificate" @Gunnar - jag har för mig att vi hade samma bekymmer ifjol vid samma tid?!

Japp, sidan låg ner igen, nu med "500 internal server error". Nu är allt för stunden igång med provisoriska "siffer-hemsidan" för mig med, fortfarande osäker anslutning.

Liknande trådar

Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så...
2
Svar
32
· Visningar
2 371
Senast: Emma-pemma
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 161
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 846
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
348
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka