Jösses vad mycket ömma tår det plötsligt var när en användare ber om råd hur hon ska störas mindre av sina grannar då hon själv anser att de måste få röras i sin lyhörda lägenhet.
Till er som gnäller på TS, tydligen behöver det upprepas att TS vill få tips på hur hon kan bli mer ostörd utan att behöva be grannarna dämpa sig. Det handlar inte om att folk ska behöva flytta till högljudda landet med alla traktorer, motorsågar, försämrade kommunikationer, arbetslöshet, bilberoende och dålig service.
Det handlar om en person som trivs där hon bor, som inte har något annat problem med grannarna än att hon inte kan sova så länge hon vill på morgnarna. En TS som inte vill begränsa sina grannar utan som vill få tips hur hon ska sova bättre. Till alla ni som tycker hon kan gilla läget eller flytta har jag tre ord, skit på er!
Ja men exakt.
Ts kräver ju inte att grannarna ska vara tysta utan hur hen ska störas mindre.
Jag minns en granne som jag hade som skrek på kvällar och nätter. Han hade antagligen psykiska problem, var annars jättesnäll och trevlig.
Jag led verkligen med honom och klagade aldrig över att han förde oväsen. Tyckte bara synd om honom.