kolblakkur
Trådstartare
Nu när antagningsbeskeden har skickats ut, blir jag nyfiken på om någon kommit in på Livets hårda skola? Var ligger denna skola och hur ser utbildningens upplägg ut? Vad tror ni?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du hör bara klassrumsdörrarna slå igen bakom dig och Magister Caligula står där med sin linjal.
Har hört att det är där man ska gå om man vill läsa "Argumentationsteknik mot PK-horor" och "Anti-källkritik 101". Känner att jag är alltför okunnig på dessa områden och skulle gärna gå ett par kurser men det är alltså inte helt lätt då?![]()
Åh, kan det vara så simpelt! Vad ska man gå för kurs för att få denna licens tro? Måste nästan vara "Filma ditt brott A" va?Jag tror man måste ha licens på järnrör för att få gå "Argumentationsteknik mot PK-horor" men är inte helt säker. Är det någon som vet?![]()
Det känns bekant, tror det stämmer faktiskt!Jag tror man måste ha licens på järnrör för att få gå "Argumentationsteknik mot PK-horor" men är inte helt säker. Är det någon som vet?![]()
Men det stämmer väl inte?Stig Järrel som Caligula i Hets är sannerligen sinnebilden av livets hårda skola personifierad.
![]()
Nja, det behövs väl varken kurs eller licens, det räcker väl att födas som typ ett maskrosbarn, så är man automatiskt antagen till livets hårda skola? Järnrör kan säkert ingå där, tänker jag.Jag tror man måste ha licens på järnrör för att få gå "Argumentationsteknik mot PK-horor" men är inte helt säker. Är det någon som vet?![]()
Nja, det behövs väl varken kurs eller licens, det räcker väl att födas som typ ett maskrosbarn, så är man automatiskt antagen till livets hårda skola? Järnrör kan säkert ingå där, tänker jag.