Så bra skrivet !Va? Vad har maskrosbarn med detta att göra? Menar du verkligen att en människa som har överlevt mot alla odds skulle vara helt dum i huvudet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så bra skrivet !Va? Vad har maskrosbarn med detta att göra? Menar du verkligen att en människa som har överlevt mot alla odds skulle vara helt dum i huvudet?
"skaffa fulaste tatueringarna" och "skaffa barn med så många olika män du kan" alternativt "skaffa så många barn du kan och bråka med alla ex"
Just med skaffa barn med olika personer tror jag @purity_666 inte bryr sig så mycket om, men finns de som skaffar närmare 10 barn med olika män, kanske ons, blir fråntagna barnen men skaffar fler barn ändå! Såklart finns det även män som inte kan hålla snorren i styr. Är nog mer sådana personer som menas tror jag än någon som skiljer (eller liknande) sig från en partner och skaffar barn med en ny seriös partner.Tycker folk ska skita i vad andra har för tatueringar (så länge det inte är med något hatiskt budskap då på ett ställe som syns). Tror ingen har som mål att skaffa barn med så många män de kan, fy vilken bristande förståelse för andras livssituation. När är det ok att skaffa barn med olika män? Dödsfall? Misshandlad av pappan till första barnet?
Just med skaffa barn med olika personer tror jag @purity_666 inte bryr sig så mycket om, men finns de som skaffar närmare 10 barn med olika män, kanske ons, blir fråntagna barnen men skaffar fler barn ändå! Såklart finns det även män som inte kan hålla snorren i styr. Är nog mer sådana personer som menas tror jag än någon som skiljer (eller liknande) sig från en partner och skaffar barn med en ny seriös partner.
Ja inte jättevanligt men det finns! Men vet även en människa med fyra barn med fyra olika personer varav flera av barnen är från ons...Men alltså närmare 10 barn måste ju vara väldigt ovanligt.
Ja inte jättevanligt men det finns! Men vet även en människa med fyra barn med fyra olika personer varav flera av barnen är från ons...
Absolut är barnens välmående viktigast, men jag förstår ändå vad som menas med "ursprungsinlägget" om barn! Sen får man lägga vilka värderingar man vill i det inläggetJa det är klart det finns. Kan ju tycka att det viktiga är hur situationen hanteras sen, inte hur barnen tillverkats. Grundkursen för "Livets hårda skola" verkar ju ha misslyckats totalt då eftersom de flesta som gått i den skolan inte har 10 ungar med olika pappor.
Absolut är barnens välmående viktigast, men jag förstår ändå vad som menas med "ursprungsinlägget" om barn! Sen får man lägga vilka värderingar man vill i det inlägget
men finns de som skaffar närmare 10 barn med olika män, kanske ons, blir fråntagna barnen men skaffar fler barn ändå!
Det händer inte hela tiden i min omgivning men det har hänt i alla fall!Ja, det händer verkligen HELA TIDEN i min omgivning också!
Så det är EN person du känner som skaffat tio barn efter ONS med olika män?Det händer inte hela tiden i min omgivning men det har hänt i alla fall!
Jag känner till en person med tio barn ja, men känner även till personer med samma "upplägg" men med 3-5 barn!Så det är EN person du känner som skaffat tio barn efter ONS med olika män?
Så i "upp till tio barn" ingår "3-5 barn"? Bokstavstolkar man så visst, 3-5 är mindre än tio. Men så lät det inte i ditt första inlägg och nu är vi alltså nere på en. Alltså ett extremfall.Jag känner till en person med tio barn ja, men känner även till personer med samma "upplägg" men med 3-5 barn!
Men känner även till manliga kompisar som slarvat (eller ja, är väl bådas ansvar) som gjort flera tjejer gravida via ons. Men jag kanske är helt unik...
Exakt.Jag känner en som har fyra barn med tre olika pappor och en som har tre barn med tre olika mammor.
Varken den ena eller den andra har gått i Livets Hårda Skola.
Exakt.
Den här tråden började kul men det där med många barn, socialbidrag, tatueringar och mjukisbyxor är nåt annat. Och betydligt tristare.
Va? Vad har maskrosbarn med detta att göra? Menar du verkligen att en människa som har överlevt mot alla odds skulle vara helt dum i huvudet?
Men det stämmer väl inte?
Det där är ju en skola!
Livets hårda skola är väl ingen skola över huvud taget
Det är väl nån form av alternativ kurs med alternativ pedagogik?