Livet är skönt när man är Schäfer

Jadzia

Trådstartare
Sam är på semester hos en träningskompis under Fjants löp. I helgen föll det bra många decimeter snö och då såg det ut såhär när Sam och kompisen Cobra röjde runt. De har haft jättekul i någon vecka, men det ska bli skönt att få hem honom igen.

wcobra_sam090208-004.jpg

wcobra_sam090208-010.jpg

wcobra_sam090208-017.jpg

wcobra_sam090208-032.jpg

wcobra_sam090208-037.jpg

wcobra_sam090208-048.jpg

wcobra_sam090208-075.jpg

Sv: Livet är skönt när man är Schäfer

jag älskar schäfer. ska skaffa en efter min utbildning! väldigt vackra

Cobra är toksöt och en himla kul hund. Går allt som det ska ser du henne ute på banorna snart.

Vad roligt! Men hur gammal är hon? Och vad är hela namnet? Annars vet man ju inte vilken hund det är :D

Hon är inte så gammal. Två år om jag inte minns fel. Du får PM om namnet.

Ja det var det jag tänkte, hon såg fortfarande lite valpig ut. Eller är hon bara väldigt feminin?

jag brukar tycka att schäfrar har ett rätt intetsägande ansiktsuttryck, men din är faktiskt väldigt söt!

Var kommer din schäfer ifrån? Den är så förbaskat lik både min gamle och min nuvarande schäfer i färg o ansikte! Kiragårdens Grimm är pappa till min och var bror till min förra hane.

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
1 918
Senast: Otherside
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
6 707
Senast: Ragdoll
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 062
Senast: Bison
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 922
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10