Litet samlat "hejdå"..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bebben

Trådstartare
Nu ska jag packa klart min väska inför imorgon, och sen ska jag försöka bli trött ;) Ville bara säga hejdå, och önska lycka till för dom som också har det nära och hoppas på att ni slipper gå över tiden! Jag blir ju borta i några dagar, men när vi kommit hem och landat och hunnit tanka in alla bilder från kameran så ska jag lägga upp här direkt :)

Vi får se vad den lille parveln får heta, vi kan inte alls bestämma oss här hemma :crazy: Men en liten pojke ska det vara därinne i alla fall.

Tänk, om 12 timmar är jag mamma :bump:
 
Sv: Litet samlat "hejdå"..

Va roligt för dig!!!

Lycka till och GRATTIS i förskott!! :banana:

Talar nog för alla när jag säger att vi längtar efter bilder på det lilla pyret!
 
Sv: Litet samlat "hejdå"..

I dag är en superbra födelsedag! Tro mig, det är min nämligen! :D
En massa kramar och lycka till!
 
Sv: Litet samlat "hejdå"..

Återigen, massor av lycka till!! :banana:

Kanske har du fått nu?
I så fall:

Hoppas att allt har gått bra och att du nu håller din lilla bebbe i famnen!!

Grattis!! :bump:
 
Sv: Litet samlat "hejdå"..

Åh, önskar verkligen lycka till!!! Fast nu kanske redan den lille tittat ut. ;)

Ser fram emot rapport och foton sen när du orkar o hinner!
 
Sv: Litet samlat "hejdå"..

Lycka till!!!! Hoppas allt går bra, och att det kommer en frisk liten grabb till en frisk liten mamma ;) :D
 
Sv: Litet samlat "hejdå"..

Oh så spännande! :bump:

Den lille kanske till och med redan tittat ut nu! :)

Hoppas allt gått bra, och vi väntar med spänning på rapport och bilder!
 
Sv: Litet samlat "hejdå"..

Tack för alla lyckönskningar och grattis! :)

Jag och Sebastian landade hemma igår kväll, pigga och glada och längtade verkligen hem. Vi skulle egentligen åkt hem i tisdags kväll, men jag fick läkartid igår sent på eftermiddagen så då bestämde vi oss för att stanna kvar, istället för att behöva åka bil fram och tillbaka med honom precis i början.

Han är en gudomligt söt (Såklart!) liten pojke på 49 cm och en födelsevikt på 3180 g, 16 dagar innan BF. Knubbig och go alltså, och superenkel att ha och göra med. Han skriker endast när han är hungrig eller vill att blöjan ska bytas, och både äter och somnar om inom loppet av 10 min på nätterna och sover då i ca 3-4 timmar i sträck. Så vi får faktiskt sova ganska så bra, både jag och pappan. Han får sköta matningen på nätterna, medan jag sköter tillredningen av ersättning. Sen måste jag fortsätta att vara uppe en stund och röra på mig, för att få loss spänningar i snittet efter att ha legat ner länge. Då somnar dom två om på någon sekund :D

Själva snittet gick jättebra. Tog sammanlagt 40 min, och bedövningen hade släppt helt 2½ timme senare då jag fick åka upp till BB med sonen och pappan som var med mig på uppvaket. Morfinet tog tyvärr inte på mig, så smärtan var ganska så extrem innan dom hittade ett annat medel som fungerade. Men kvällen och natten var riktigt jobbig emellanåt, om det hann gå för lång tid mellan sprutorna. Ungefär 4 timmar efter att jag hamnat på uppvak så kunde jag stå upp själv, och ta små steg. Ytterligare någon timme senare kunde jag resa mig upp själv, och gå relativt okej. Dagen efter gick jag på promenader och allt kändes i princip som vanligt med kroppen.

Såå, det var en liten rapport det. Orkar inte sitta vid datorn så mycket, så det får bli mer senare. Ska slänga in en bild på underverket också :)

sebastian6.JPG
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 755
  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 732
Senast: Gunnar
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
25 696
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 602

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp