Liten mage.

Magen har blivit större nu. Beräknad att föla till 12/5. Men tror det blir senare?

Mitt sto har inte heller någon stor mage, och då har hon ändå redan gått över tiden. Däremot har hon börjat fylla juvrena lite och jag känner definitivt fosterrörelser. Men visst, folk blir förvånade när de får veta att hon är dräktig. De tycker inte att hon har någon mage alls. Men jag som har något att jämföra med vet ju att hon blivit rundare.

När skulle din ha fölat?
Nej det är väl så, alla ser olika ut. Precis som vi människor, endel blir stora och endel synd det knappt ens på att dom ska ha barn.

Mitt sto skulle ha fölat den 24:e april. Hoppas bara att betäckningsdatumet stämmer.

Liknande trådar

Avel Ja, alltså ni som sysslar med avel - hur ser er vardag ut? Vad jobbar ni med? Hur får ni ihop vardagen? Har seminerat mitt sto i år...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 779
Senast: _Taggis_
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 316
Senast: cassiopeja
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 629
Avel Blir inte klok på mitt sto så tänkte skriva av mig lite här och se om nån varit med om något liknande.. 😒 Mitt sto seminerades förra...
Svar
8
· Visningar
3 437
Senast: Lyxzen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka