liten liten fråga.

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare ano_nyym
  • Startdatum Startdatum
A

ano_nyym

jag är lite ny inom trav, och undrar lite vad exakt en Ledare gör? jag har fått erbjudandet genom en bekant, så jag undrar lite...
(inom travet alltså ;) )

tacksam för svar typ snabbt :angel: :D

Sv: liten liten fråga.

jag är lite ny inom trav, och undrar lite vad exakt en Ledare gör? jag har fått erbjudandet genom en bekant, så jag undrar lite...
(inom travet alltså ;) )

En ledare för vad ? :o

en ledare är den som springer först i loppet :angel: ;) :D

Är inte en ledare den som går före hästarna och visar in dom i respektive hage??? :angel: :idea:
:rofl: :rofl: :rofl:

Trevlig attityd vi har här då när någon som kanske kunde tänkas vara på väg att få ett intresse för travsport vågar ställa en fråga. :mad:

Trevlig attityd vi har här då när någon som kanske kunde tänkas vara på väg att få ett intresse för travsport vågar ställa en fråga. :mad:

jag kunde inte låta bli... förlåt :o :smirk:

Förlåt, men jag kunde inte heller låta bli när det serverades halvdukat.
Är det någon som kan svara på ursprungsfrågan: Vad gör en ledare.

om det handlar om ungdomsledare kan jag nog svara på det.. men är det den sorts ledare ts vill ha svar på?

(inom travet alltså ;) )

den som leder loppet

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
830
Senast: Freazer
·
Juridik & Ekonomi En omöjlig fråga att svara på, jag vet, men jag undrar ändå om någon som kan mer än jag om sådant här vågar sig på en spekulation...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 076
Senast: Sharpless
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 481
Senast: ildiko
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
7 822
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar