Lite marig fråga...

Sv: Lite marig fråga...

Gumman skrev:
har ingen våg ute i stallet. Men ger han 3 rejäla krafftskopor med lusernhack. Det motsvarar väl ungefär en 10L hink med Lusern...Tippar på att det är närmare 1kg. Men när han får Lusern så håller han hullet bättre, annars tappar han direkt..
Det "låter" som om det inte finns tillräckligt med protein i ditt hö. Jag har ju inte den blekaste aning om vad Åsebro innehåller men om hästen tar sig på lucern så öka den.
// Linda

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 122
Senast: QueenLilith
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 340
Senast: Juli0a
·
Foder & Strö Hej Buke! Jag har lite funderingar kring min fjordhästs foderstat och tänkte att jag kanske kunde få lite input. I dagsläget får hon...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
6 663
Senast: Kristall10
·
Foder & Strö Långt, hoppas ni orkar läsa! Jag har en Arab på 7 år ca 155-160 cm. Har haft han sen han va 2 år. Han har alltid varit lättfödd. Sett...
2
Svar
28
· Visningar
4 301
Senast: lovehorses
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar