Lippo fazzino; fast dressyr

Minisol

Trådstartare
Jag har en hoppsadel, lippo fazzino, som sitter helt perfekt på min häst. Men jag vill även ha en dressyrsadel. Finns det någon motsvarighet till passformen för Lippo fazzino fast i dressyr? Till exempel om lippo Vanessa är densamma?, har nyligen haft dyra utgifter så att ta ut sadelprovare igen är i nuläget inget alternativ.

Hej!

Vanessan är samma bom som Fazzinon så dom brukar vara utbytbara med varandra. Min har haft båda, men jag håller fn på att byta ut båda till en sadel hon gillar ännu mer.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 436
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 611
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 748
  • Artikel Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 800
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka