Liostro och Cantus

FT_ryttare

Trådstartare
Vad finns de för hingstar tillgängliga i sverige som har antingen Liostro eller Cantus i stammen?

Vet att Levantos II är e.liostro-cantus men han finns ju inte tillgänglig i svensk avel längre:cry:

Så frågan är om de finns något liknande eller om man får bege sej till utlandet.

Sv: Liostro och Cantus

Cagliostro finns på fryst e Calando - Liostro.

Just de hingstarna kanske inte finns i någon hingst, men samma blod finns i många av hingstarna verksamma i Sverige.

Om nu hans sperma är ok så borde det väl gå att importera på honom. Han är ju redan godkänd!

Camaro är e Calido (e Cantus) med Landgraf (ue Ladykiller) tex.

Jag mailade Holland för skoj skull för att se vad de säger om att skicka hit, kvalitét, EVA osv!

Vad finns de för hingstar tillgängliga i sverige som har antingen Liostro eller Cantus i stammen?

Vet att Levantos II är e.liostro-cantus men han finns ju inte tillgänglig i svensk avel längre:cry:

Så frågan är om de finns något liknande eller om man får bege sej till utlandet.
Cortus (Cantus - Ahorn Z)
Camargue (Cassini II - Cantus)

Liknande trådar

V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 306
Senast: valpköpare
·
Avel Vet att jag ställde frågan tidigare här i forumet vad som hänt med det svenska halvblodet som inte längre verkar riktigt slagkraftigt...
Svar
10
· Visningar
1 405
Senast: athena
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 714
L
Hundavel & Ras Hej! Jag har två olika frågor som jag skulle bli jätte glad om nån kan svara på! :heart Den första frågan är att jag har sett att i... 2 3
Svar
48
· Visningar
6 020
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Tandutdragning komplikationer
  • Uppdateringstråd 31