Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
gejsa skrev:Ok! Men jag brukar alltid hälla över oljan i en 1 Liters flaska. Lite mer behändigt att ta av varje dag då. Konstigt att dom inte frågade mig hur många hästar som skulle ha av det då. Jag menar om det bara håller i en månad. Phu! Trodde ni menade alltihop var förstört. Jag som redan har beställt. Kommer nog hit mån eller tis.
Men hur mycket ska jag ge när jag gett varje dag ett sådant mått? Ska jag höja nu eller ge samma?
gejsa skrev:Ok! Men jag brukar alltid hälla över oljan i en 1 Liters flaska. Lite mer behändigt att ta av varje dag då. Konstigt att dom inte frågade mig hur många hästar som skulle ha av det då. Jag menar om det bara håller i en månad. Phu! Trodde ni menade alltihop var förstört. Jag som redan har beställt. Kommer nog hit mån eller tis.
Men hur mycket ska jag ge när jag gett varje dag ett sådant mått? Ska jag höja nu eller ge samma?
gejsa skrev:Tack för svaren. Men väntar du på dunken än skriver du. Var det länge sedan du skickade efter en sådan. Till mig sa dom högst 3-4 dagar.
Zaida skrev:finns linfröolja i vanlig matbutik??
jag har en soleksems pony. vad har ni för tipps när det gäller att förebygga dessa hemska eksem förrutom linfröolja??
mvh sofie
Balderum skrev:Före trettonhelgen, tror jag, gu så kasst minne jag har Får se i posten imorgen eller kontakta dem.
gejsa skrev:I dag har jag hämtat min dunk. Kollade upp hur mycket min häst har fått varje dag hela vintern nästan ½ dl. Räcker det att fortsätta ge?
Har du fått din än?
ang skrev:Måste bara fråga, i t ex fodertran används väl E-vitamin som antioxidant, dvs i stället för Etoxyquin som vissa tillverkare använder. Då borde det alltså vara för hållbarheten så varför inte i Linfröoljans fall? Eller har jag verkligen missat nåt nu?