Linfröolja ur eksemsynpunkt

Sv: Linfröolja ur eksemsynpunkt

Boj, vad tror du om Emins Groddolja? Den påstås ju hjälpa mot allehanda hudbesvär (kala fläckar, tagel- och pälsavfall, mm.), så nu har jag kombinerat linfröolja och groddolja. Tyvärr läste jag inte den här tråden förrän alldeles nyligen, så jag har precis börjat experimentera med dessa oljor. Kastar jag pengarna i sjön när det gäller groddoljan, tror du? Eller är det någon annan som vet?
 
Sv: Linfröolja ur eksemsynpunkt

Beror väl på vad man vill uppnå, men antagligen är det som att kasta pärlor för svin eller kaka på kaka så att säga.
 

Liknande trådar

Hästvård Bakgrund: Snart 17 årig korsning kallblod/ponny. Ligger "i uppenbar riskzon" för att utveckla PPID och har testats regelbundet sedan...
2
Svar
35
· Visningar
6 117
Foder & Strö Har en nybliven valack på 2,5 år. Kastrerades slutet på oktober och började fter det RASA i vikt. På ca en vecka gick han från fint hull...
Svar
13
· Visningar
1 565
Senast: Smokey
·
Foder & Strö Jag äger en dräktig sak som matvägrar i tid och otid. Hon går in i högdräktighet i slutet på januari/början på februari. När hon inte...
Svar
2
· Visningar
1 072
Senast: elle12
·
Islandshäst Jag knåpar och knåpar på Tyttes foderstat. För ett tag sedan tyckte jag att han gått upp i hull och såg lite rundare ut, men så leker...
2
Svar
27
· Visningar
2 551
Senast: Freyja_bus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp