Lil dude stirrups

alazzi

Trådstartare
alltså såna som man hänger på sin vanliga sadel så att barnet kan få stigbyglar när de rider. Någon som har? De är ju rätt dyra, runt 1.000:- så jag vill inte bara köpa utan att rådfråga här först :)

Nöjda?

Det finns billigare kopior också har jag sett på nätet men man har ju ingen aning om kvaliteten.

Tipsa gärna!

Sv: Lil dude stirrups

Jag vet en tjej som har en såndär minisadel om man lägger bakom den vanliga, är det en sån du menar?
Verkar funka prima eftersom den används ofta. Köpt på h**ks tror jag. 449:-

Sådana här:

52235.jpg

Jag har aldrig sett någon som faktiskt använder dessa, har bara sett det på bild.

Inte jag heller, men den där minisadeln är ju bra om barnet ifråga kan hålla i sig själv. Kolla bild på hööks hemsida, gick inte att kopiera..

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 002
Senast: lizzie
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok ;) :laugh: Jag har ganska länge längtat efter att ta det mer lugnt, vara mer obokad och vara hemma mer. Jag har tappat lusten att åka...
Svar
5
· Visningar
2 378
Senast: Sirap
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok På grund av att min skadade/inflammerade axel börjat göra allt mer ont så gjorde jag ett bryskt avbrott i all styrketräning...
Svar
0
· Visningar
673
Senast: cassiopeja
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 349
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vilket är ert favoritgodis?
  • Sytråden del 4
  • Valet i USA