• Avel
  • Trådstartare Trådstartare cissan
  • Startdatum Startdatum
C

cissan

har en häst e.Libero H och funderar över hans stamtavla.

har fått för mig att det var något speciellt med Libero H men förstår inte vad, fick för mig att han var typ linjeavlad på Ladykiller men hittar inget sånt. Någon som vet??

Sv: Libero H

jag har också sett den och det är därför jag blev så förvirrad när jag inte hittade ladykiller eller någon annan heller flera gånger, men tänkte att det kanske är jag som är lite dum och inte förstår eller ser det.

Jag bara vet att just denna hingst var något de tog upp om angående Libero H i Ridsport.Uppfödaren hade dille på att det skulle vara så mkt av detta blod som möjligt bakom.

Det där kan stämma bra det. Jag har för mig att det är Libero H som är linjeavlad rejält på Achill eller vad han nu hette. Han lär finnas ett "ruskigt" antal ggr bakom Libero H men går man in på Allbreedpedigree så tror jag inte att Libero H;s stam stämmer för fem öre..... Jag hade tidigare en Z tidning med hela historien i. Tyvärr har jag slängt :-( en mängd tidningar då jag flyttat....

Liknande trådar

• Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
22 379
Senast: Gunnar
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 473
Senast: ildiko
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
954
Senast: Shixle
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 578
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar