Gast, var gärna ifrågasättande, men tänk på att varken kroppsspråk eller tonfall syns i ett skrivet meddelande. Med din lilla djävulssmiley kunde jag inte se annat än att du bara ville vara elak med ditt inlägg. Smileys används ju för att ge just det där lilla djupet som ofta behövs, hade du t.ex. lagt till en till smiley, t.ex. :smirk: eller
hade jag sannolikt tolkat ditt inlägg annorlunda och inte sett anledning att kommentera.
Jag tycker verkligen inte du ska sluta vara med och diskutera bara för att jag blir tvär i just det här fallet, på't igen bara!
Ta till exempel ditt ifrågasättande av trådskrivaren - utveckla din åsikt!
Du får gärna fråga mig hur jag gör capriole - mitt svar blir enkelt att det gör jag inte... Jag fuskar lite med levaden, d.v.s. jag försöker ibland få till en levad och har jag en jäkla tur så gör han rätt och då står han i hela ½ sekund - vilket gör att man kan tvivla på om det egentligen var en levad. De bilder som finns på oss när vi står på bakbenen är faktiskt just det - en häst som står på bakbenen, om än med relativt bra balans.
Min ridmässiga nivå ligger på piaff och terre-a-terre, jag kan inte se att jag utger mig för något annat. För att kunna komma vidare och ytterligare utveckla min ridning på befintlig nivå försöker jag lära mig samt förstå de nästkommande stegen i trappan, men min teoretiska kunskapsnivå är inte densamma som den praktiska.