Har jag väl börjat är det svårt att sluta
Jag känner igen det där.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har jag väl börjat är det svårt att sluta
för klyschorSluta leta och träffa folk utan tanke det är då det händer.
Jag la ner mitt letande och började jobba mer och resa mer istället, tog inte lång tid innan jag råkade träffa en qvinna , nu har vi levt ihop i 9 år.
Jag är på riktigt! Dock fick jag något meddelande att den nog blir borttagen pga att den visst skulle ligga som annons.
Gnist! Du får gärna leta vidare efter en man (make) Men skulle inte jag kunna få bo med dig där ute där den bilden med solnedgången togs...jag är inte dyr i drift
Jag tolkade ditt inlägg som att du letade efter ett ex som fanns på Buke. hehe..Jag är på riktigt! Dock fick jag något meddelande att den nog blir borttagen pga att den visst skulle ligga som annons. Är du på riktigt intresserad pratar jag gärna vidare, privat. Jag bor mellan Borås och Jönköping, men jag är för första gången beredd att följa mitt hjärta, så finns min kvinna någon annanstans är det ej något problem.
/John
På riktigt intresserad av vad? Du kan ju vara vem som helst! Okej att du har berättat pyttelite om dig själv, men det är ju inget speciellt. Varför är du attraktiv? Varför ska en tjej välja dig? Vad har du som ingen annan har? Eller varför är du ens här på Buke? Har du fått ett tips eller googlade du in dig själv här?Är du på riktigt intresserad pratar jag gärna vidare, privat.
Jaså @mackan , du nappade
Jamen visst
Jahapp. Så det var du som prejade mig uppe vid brevlådan.
Svar: nej
Vi som är så väna o timidaJag visade min man den här tråden. Hans kommentar:
"Alltså...på många sätt är ju Buke bra mycket galnare än vad Flashback är."
Jag visade min man den här tråden. Hans kommentar:
Bra mycket galet mer tänkande skulle jag vilja påståJag visade min man den här tråden. Hans kommentar:
Jag visade min man den här tråden. Hans kommentar: