Ja för sjutton vi är kulturella ocksåJag tycker vår poesi är bättre faktiskt (tror aldrig jag ens sett poesi på Flashback)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja för sjutton vi är kulturella ocksåJag tycker vår poesi är bättre faktiskt (tror aldrig jag ens sett poesi på Flashback)
Ja för sjutton vi är kulturella också
Dumpa.
Men då måste jag gå ner i levnadsstandard.
Och så kommer jag inte att ha någon som lagar mat åt mig - är micropopcorn, lösgodis och rödvin en fullvärdig kost?
Och så kommer jag inte att ha någon som lagar mat åt mig - är micropopcorn, lösgodis och rödvin en fullvärdig kost?
knivig fråga gott äre men nyttigt?Men då måste jag gå ner i levnadsstandard.
Kan ni inte ha något i stil med delad vårdnad av middagen? Han lagar och du äter?
Splendid!!Varför inte delad vårdnad om mig, helt enkelt? Han tar hand om mig hälften av tiden och resten av tiden gör jag vad jag har lust med.
Attans att du bor i fel del av SverigeJag är på riktigt! Dock fick jag något meddelande att den nog blir borttagen pga att den visst skulle ligga som annons. Är du på riktigt intresserad pratar jag gärna vidare, privat. Jag bor mellan Borås och Jönköping, men jag är för första gången beredd att följa mitt hjärta, så finns min kvinna någon annanstans är det ej något problem.
/John
Att vistas på internetforum är lite som att gå på krogen. Om man kommer till ett nytt ställe kan det vara läge att känna av stämningen genom att kolla in andra sällskap eller mingla lite stillsamt. Om man i stället hoppar upp på ett bord och släpper en brakskit för att få uppmärksamhet och vara rolig(inte riktat mot TS) så får man räkna med risken att effekten inte blir den önskade. Lyckligtvis så kan man smita ut obemärkt och komma tillbaka någon annan dag - eller leta reda på något ställe där man trivs bättre. Det betyder inte att de andra närvarande - inte ens stammisarna! - bedrivit någon slags mobbing eller kommit med påhopp.
Är det just begreppen "mobbing" och "påhopp" du tycker är fel, eller ser du överhuvudtaget inte ett spår av problematik i trådens svar?
I det här fallet ser jag inget problem i att ett uppenbart malplacerat inlägg blev till en tramstråd, nej.
För att du tror att TS förstod men postade ändå, eller spelar det ingen roll för dig om TS förstod förväntningarna på vilka inlägg som postas här eller inte?
Attans att du bor i fel del av Sverige
Annars hade du kunnat få data mig.
Jag dejtar numera bara män som gillar att laga mat åt mig och som har någon kunskap om enhörningar och drakar.
Annars får det vara.
Oavsett trams etc etc så tycker iaf JAG att flera har taggat / hänvisat till TS på ett sådant sätt att det mycket väl framkommit att det inte är illasinnat mot denna att "tramset" kommit.För att du tror att TS förstod men postade ändå, eller spelar det ingen roll för dig om TS förstod förväntningarna på vilka inlägg som postas här eller inte?
För att jag är övertygad om att TS inte brydde sig om att ens kolla de mest grundläggande reglerna för forumet eftersom han då fått reda på att annonser inte är tillåtna. Alternativet till att skriva roliga - och enligt mig helt harmlösa - inlägg hade varit att en eller ett par användare kort hade skrivit att han brutit mot en forumregel. Av vad jag sett i andra diskussionsgrupper händer det att sådant ses som otrevligt också men jag anser alltså inte att ett forum är som ett fikarum där man ska anstränga sig till det yttersta för att alla ska trivas oavsett.
Ok, intressant att förstå hur andra tänker med den senaste diskussionen om klimatet på forumet.