Alternativet hade ju varit att tråden låsts direkt efter att det förklarats att annonser inte är tillåtnaOk, intressant att förstå hur andra tänker med den senaste diskussionen om klimatet på forumet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alternativet hade ju varit att tråden låsts direkt efter att det förklarats att annonser inte är tillåtnaOk, intressant att förstå hur andra tänker med den senaste diskussionen om klimatet på forumet.
Oavsett trams etc tec så tycker iaf JAG att flera har taggat / hänvisat till TS på ett sådant sätt att det mycket väl framkommit att det inte är illasinnat mot denna att "tramset" kommit.
Så jag kan tycka att TS själv kan orda om detta.
Han (torde det vara) har specificerat att det var seriöst menat som en kontaktannons - jag hoppas och tror att TS inte heller tagit illa upp? av det som skrivits här
Jag tolkade TS i dennes senaste inlägg att han fattat att detta borde vara inlagt som en annons och jag ser ingenstans att han tagit illa upp över trådens tramsande. Annars får TS komma in och skriva det och då kan vi ta diskussionen med den det berör
Alternativet hade ju varit att tråden låsts direkt efter att det förklarats att annonser inte är tillåtna
Aha..Mellan Borås och Jönköping låter farligt nära Skövde. Bäst att ta det lugnt på grusvägarna.
Vet inte riktigt hur jag ska tolka det sista, men det måste väl vara okej att ställa frågor om hur andra användare tänker när frågan om trist bemötande kommit upp. Det kan ju inte bara vara tillåtet för TS att fråga. TS fick väl ett PM där infon om att hans inlägg klassas som annons, och det tycker jag är bra.
Jag har inte heller någon aning om vad TS tycker eller inte tycker om tramset, jag frågar andra användare som kommenterat tramset om hur de tänker. Det här med om "alla" ska kunna trivas på forumet eller inte är ju i högsta grad intressant för diskussionen om vad som är okej beteende och inte. Och om man tycker att det spelar roll vad den andra har för uppsåt med sitt inlägg, eller om man inte tycker det. Att du tror och hoppas att TS inte tagit illa upp (och i så fall skulle varit beredd att be om ursäkt för det du eventuellt har skrivit?) eller inte.
Med diskussionen om bemötandet på Buke i färskt minne är det i högsta grad intressant att få höra hur andra användare tänker i den här typen av trådar. Då gavs det ju kritik för att det var för generellt och inte direkt när det händer, därför frågar jag här och nu eftersom jag är nyfiken på hur olika vi ser på trådars utveckling. (OBS, buke-disclaimer: varken dömer eller kritiserar eller anklagar andra användare för något i tråden, jag frågar endast hur andra tänker).
Att driva med TS är kanske inte snyggt
Men det är inte heller särskilt styggt
TS klev in på Buke, vårt hem
För att få en egen kvinna, oklart vem
Brydde sig inte om att lära känna oss
Och då tycker jag förstås
Att Bukes sjuka humorregler gäller
Och jag tycker inte heller
Att den som blott lägger tre minuter på oss
Mindre tid än spraket på ett tomtebloss
Ska ömkas som om han vore lömskeligen kränkt
Trots att han knappt ett ögonblick tänkt
På vad detta forum handlar om
Att det är en plats för folk som
Bland annat har sjuk humor med dåliga skämt
Och inte tänker ständigt och jämt
Varenda ledig och ensam stund
På om en man med stuga och hund
Kan tänka sig att ha dem som SIN kvinna
Eller deras hjärta med gulliga hundar vinna
Och vara intresserad på riktigt
För oss är det inte särskilt viktigt
För bukare är det viktigt att ha varann
Och vi gillar att skämta lite grann
Kan vi hålla det i den tråden då?
För att det är emot forumets regler att ha 2 trådar i samma änme.Varför då? Det är ju i den här tråden jag undrar, då är det väl bättre att hålla det här (det verkar ju vara ok att tråden lämnat sitt egentliga ämne) än att korsposta mellan trådarna?
För att det är emot forumets regler att ha 2 trådar i samma änme.
Tycker snarare att de trådar av den här typen som varit förut har varit avsevärt vassare i tonen mot ts än vad denna är.
Var väl en ganska nyligen som fick ett skapligt tufft bemötande för att han frågade efter var man träffade hästtjejer..
Att driva med TS är kanske inte snyggt
Men det är inte heller särskilt styggt
TS klev in på Buke, vårt hem
För att få en egen kvinna, oklart vem
Brydde sig inte om att lära känna oss
Och då tycker jag förstås
Att Bukes sjuka humorregler gäller
Och jag tycker inte heller
Att den som blott lägger tre minuter på oss
Mindre tid än spraket på ett tomtebloss
Ska ömkas som om han vore lömskeligen kränkt
Trots att han knappt ett ögonblick tänkt