LenaHs tråd

Tyst med dig din otäcka! Vi var hemma 2220....gick upp 0250 så snacka om lååååång dag! Men det var det värt! Bosse skötte sig med bravur, blev totalt 6:a av 13, dock gillade inte dressyrdomaren honom alls...men han seglade runt hoppning och terräng nolla och inom tiden! Sååå nöjda var både junioren och jag och när hon dessutom slog till med en 2:a plats med ponnyn så var dagen komplett.

Film kommer senare.

Nu är jag på G....har anmält till min första lokaltävling med Prinsessan Helga! Hela 80 och 90 cm har vi tänkt kravla oss över...igår hoppade vi ju faktiskt upp till 90 på träningen!

Men åh. Jag som hoppades jag blivit höjdblind och det sista var 90 :angel:
Sorry det var knappt 80 och övriga 70 förutom plankan som var så låg pga det egentligen är 5 galoppsprång till oxern men Helga har lite kortare galopp och när det är lågt så får hon in 6. Vi vill inte sätta henne i skiten så därför får plankan vara bomhöjd så det stämmer på 6.

Ja och din häst var också 5 år och nyinriden??....:p:D

Nä, hon har varit dräktigt, fått föl, blivit sjuk och skadad så hon varit på gränsen till att dö. ;)

Sedan icke att förglömma det faktum att vi dels bara kan träna maj-oktober och dels inte har börjat träna för tränare förrän sommaren 2014. ;)

Liknande trådar

Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
58 754
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
7 409
Islandshäst Ja, nu tänker jag sticka ut hakan lite. Vi får väl se hur bra det emottas. Ingen kan väl ha undgått diskussionerna som cirkulerat...
12 13 14
Svar
262
· Visningar
32 610
Senast: freyja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info