LenaHs tråd

Nä! Jag gör som jag vill så kan jag vara nöjd o glad var dag :D
Jag sa ju det @Novali01, man måste vänja in det lååångsamt så att hon inte märker av det förens det är för sent ;).
Börja med ett tråkigt bling och sen ett till och snart så har hon 20 pannband I varje färg, blingat schabrak och hela hjälmen full av klister strass :p.

Jag sa ju det @Novali01, man måste vänja in det lååångsamt så att hon inte märker av det förens det är för sent ;).
Börja med ett tråkigt bling och sen ett till och snart så har hon 20 pannband I varje färg, blingat schabrak och hela hjälmen full av klister strass :p.

Alltså jag HAR faktiskt letat efter ett fint bling i specialfärger men inte hittat någon som har:
1. fint pannband
2. orange
3. mörkgrön
4. möjlighet o få ihop allt snyggt :D
5. vill eg har pärlor också tror jag :rofl:

Så har lille Silver varit på sin första lokal tävling. LD och LC avhandlades för dagen och lille påwnien var superduktig. Ett riv i bägge klasserna av orutin men vad gör det när man uppför sig som en gud och hoppar höghus!:love:
Filmer:
LD
LC

Jag kan se!!! Vilken superfin ponny!! Men Emma har lite ft manér för sig och vill gärna rida av för tidigt!

Jag kan se!!! Vilken superfin ponny!! Men Emma har lite ft manér för sig och vill gärna rida av för tidigt!
Ja precis, HH försöker febrilt träna bort både det och att hon är lite efter i sprången med. I detta fallet känner hon nog inte riktigt var han ska hoppa av, han är lite som Harriet o drar sig lite lång in i sprången än.

Liknande trådar

Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
58 754
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
7 409
Islandshäst Ja, nu tänker jag sticka ut hakan lite. Vi får väl se hur bra det emottas. Ingen kan väl ha undgått diskussionerna som cirkulerat...
12 13 14
Svar
262
· Visningar
32 610
Senast: freyja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info