Jaha. Ska kolla om det går att fixa men antagligen inte...är ju inte direkt jag som lagt på musik utan det är ju musik som spelas på tävlingen!
Man kan väl ta bort ljudet? O man är teknisk (jag är det inte)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaha. Ska kolla om det går att fixa men antagligen inte...är ju inte direkt jag som lagt på musik utan det är ju musik som spelas på tävlingen!
Flera rader is da shit! Enradigt är ju så ute att det finns inte.....Men de hade ju inga fina alls med stora stenar o en rad??
Flera rader är inte min grej!
Flera rader is da shit! Enradigt är ju så ute att det finns inte.....
Fr om nu??? @the_connemara
Börja med det då....Jag jobbar inte så
Börja med det då....
Kanske går att bara ta bort ljudet helt? (Ibland blir den där funktionen verkligen fullständigt genomfånig....)Jaha. Ska kolla om det går att fixa
Näe?Nä! Jag gör som jag vill så kan jag vara nöjd o glad var dag
Ingen aning om hur man gör det....Kanske går att bara ta bort ljudet helt? (Ibland blir den där funktionen verkligen fullständigt genomfånig....)
Ingen aning om hur man gör det....
Jag sa ju det @Novali01, man måste vänja in det lååångsamt så att hon inte märker av det förens det är för sent .Nä! Jag gör som jag vill så kan jag vara nöjd o glad var dag
Jag sa ju det @Novali01, man måste vänja in det lååångsamt så att hon inte märker av det förens det är för sent .
Börja med ett tråkigt bling och sen ett till och snart så har hon 20 pannband I varje färg, blingat schabrak och hela hjälmen full av klister strass .
Så har lille Silver varit på sin första lokal tävling. LD och LC avhandlades för dagen och lille påwnien var superduktig. Ett riv i bägge klasserna av orutin men vad gör det när man uppför sig som en gud och hoppar höghus!
Filmer:
LD
LC
Jag kan se!!! Vilken superfin ponny!! Men Emma har lite ft manér för sig och vill gärna rida av för tidigt!
Ja precis, HH försöker febrilt träna bort både det och att hon är lite efter i sprången med. I detta fallet känner hon nog inte riktigt var han ska hoppa av, han är lite som Harriet o drar sig lite lång in i sprången än.Jag kan se!!! Vilken superfin ponny!! Men Emma har lite ft manér för sig och vill gärna rida av för tidigt!
Känns som att du behöver en it-teknikerJaha. Ska kolla om det går att fixa men antagligen inte...är ju inte direkt jag som lagt på musik utan det är ju musik som spelas på tävlingen!