Lemetex husar

bambi82

Trådstartare
ska få hem en Lemetex husar på prov. Nån som har en sån sadel eller har haft? och vad tycker ni om den?

Har haft en Lemetx Futura, jag gillade den men skulle nog inte köpa en likadan igen eftersom dom brukar vara avsmalnande i tunneln, dessutom är dom oftast permanentstoppade (inte alla). Annars tycker jag som sagt att det var en bra sadel, bra kvalitet i läder & väldigt snygg!

sadeln passade perfekt å va urskön å hoppa i...så jag slog till behövde bara ge 3000 för den å då var den i toppskick samt att stigläder, gjord å sadelöverdrag medföljde...e helnöjd :love:

Den ligger ju i en trevlig prisklass :)

JAg har en Felchbach, gamla modellen av Lemtex

Liknande trådar

Hemmet Nån som vet hur man lättast får bort de utan och riva väggen, Ska eventuellt flytta till ett hus till våren, där myror byggt bo i hela...
Svar
19
· Visningar
727
Senast: tanten
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
173
· Visningar
8 274
Senast: Lisen82
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 457
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18