Alltså, ibland blir jag väldigt förundrad över små barns motvilja att somna när de är trötta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Träning för tonåren?Alltså, ibland blir jag väldigt förundrad över små barns motvilja att somna när de är trötta
Vi får väl se om jag kan omförhandla till en kladdkaka, chokladbollar eller så.
Fick bara tillgodo, men mamma handlade upp hälften iaf. I värsta fall får väl A nya kläder till sommaren@Ninnurur hur gick det min din jacka? Fixade det sig?
Bah!Träning för tonåren?
heartIdag skulle syrran ha fyllt 44
Ofattbar att det har gått 7 år redan
Idag skulle syrran ha fyllt 44
heartIdag skulle syrran ha fyllt 44
Han hade ju haft hälsoproblem men av vilken art vet jag inte
De får man räkna med när man bor på landet att det luktar flytgödsel eller koskit .Den sista luktar gott men den första gillar jag inte .När jag pumpar ur min brunn vart år då den fylls med regn och smältvatten så ser och luktar det fortfarande som då jag hade ladugården full med djurDet kan inte vara straffbart att dränka grisbonden i hans egen gödsel o piss brunn.
Det stinker här nu
Tyvärr så såldes marken runt mig förra året,tidigare ägad av en kobonde,en vettig o skötsam sådan.De får man räkna med när man bor på landet att det luktar flytgödsel eller koskit .Den sista luktar gott men den första gillar jag inte .När jag pumpar ur min brunn vart år då den fylls med regn och smältvatten så ser och luktar det fortfarande som då jag hade ladugården full med djur