Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, jag har inte kollat. Jag måste googla på det om det finns någon butik i närheten.@Magiana har du kollat på swedol? Iof har jag vikt upp mina byxor lite, men knävecken är där dom ska åtminstone. Köpte mina på rea, 300 kr tror jag dom kostade. Inte säkert dom har det du letar efter men kan ju tipsa ändå
Men nej, vad fan? Hur är det möjligt? Han var ju en ung grabb.Avicii har gått bort
AjjjjjjjjjjjNäe blev nog lite mycket sol idag
Trodde jag hade fått med solkräm men det var visst after sun
Visa bifogad fil 13838
Så himla sorgligt.Men nej, vad fan? Hur är det möjligt? Han var ju en ung grabb.
Ja, väldigt sorgligt. Han var en så begåvad musiker.Så himla sorgligt.
Ingen aning. Det kommer inga fler kommentarer enligt hans presstalesman. Han hittades i Omans huvudstad. Fruktansvärt sorgligtMen nej, vad fan? Hur är det möjligt? Han var ju en ung grabb.
Han hade ju haft hälsoproblem men av vilken art vet jag inteMen nej, vad fan? Hur är det möjligt? Han var ju en ung grabb.
Min sambo var bara 32 när han dog. Det är faktiskt tyvärr inte ovanligt.Men nej, vad fan? Hur är det möjligt? Han var ju en ung grabb.
Såg det, så tråkigt och speciellt när han var så ung 28 år (?) tror jag han blev baraAvicii har gått bort
Fruktansvärt beklagarMin sambo var bara 32 när han dog. Det är faktiskt tyvärr inte ovanligt.
VerkligenSåg det, så tråkigt och speciellt när han var så ung 28 år (?) tror jag han blev bara