Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kommer på momangenNygräddade frasvåfflor med vispgrädde och hemlagad blåbärssylt
Täcken och schabrak tar ju hur mycket plats som helst!Ja man är bra på att samla på sig När jag flyttade från eget stall till hyrd plats rensade jag massor...
Jag tror att även @Trott behöver mönster till byxorna. Jag har själv letat efter mönster men inte hittat.Be Trott sy ett par till dig.
Min är just julsakerna. Problemet är bara att nycklarna till förrådet är borta...Nu har jag tagit hand om en "surdegspadda" (har varit på föreläsning med effektivitetsexpert Petra Brask ) ! En "surdegspadda" är en sådan sak som man bara inte får gjort, som t.ex. att bära lådan med julsaker till förrådet, köra saker till återvinningen, eller vad det nu kan vara. Min "surdegspadda" (eller EN av dem ) är definitivt mina rabatter på framsidan av huset. Nu har jag precis lagt 1,5 timme på att rensa bort ett antal spannar skräp, och - vips - "surdegspaddan" är borta! Och nu belönar jag mitt goda arbete med "lite" vin !
Mina surdegspaddor är pappersarbete. Jag kan hitta på allt möjigt annat som jag hellre gör.Nu har jag tagit hand om en "surdegspadda" (har varit på föreläsning med effektivitetsexpert Petra Brask ) ! En "surdegspadda" är en sådan sak som man bara inte får gjort, som t.ex. att bära lådan med julsaker till förrådet, köra saker till återvinningen, eller vad det nu kan vara. Min "surdegspadda" (eller EN av dem ) är definitivt mina rabatter på framsidan av huset. Nu har jag precis lagt 1,5 timme på att rensa bort ett antal spannar skräp, och - vips - "surdegspaddan" är borta! Och nu belönar jag mitt goda arbete med "lite" vin !
Kommer på momangen
Japp!Till kaniner?