Heulwen
Trådstartare
Särbon rövade bort mig för födelsedagsmiddag i grannstaden. Sjukt god mat!
Men det här var oväntat och kul.
Haha va?
Grattis på födelsedagen! Om det är du som fyller år iaf! Annars får du hälsa särbon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Särbon rövade bort mig för födelsedagsmiddag i grannstaden. Sjukt god mat!
Men det här var oväntat och kul.
Haha va?
Grattis på födelsedagen! Om det är du som fyller år iaf! Annars får du hälsa särbon.
Grattis igen @tuaphua !
Jag råkade skicka in en jobbansökan. Blev inbokad på intervju på torsdag. Hoppsan hejsan
Skaffa en Burma istället. 4-kantigare huvud, samma personlighet men inte så krävandeOmg har du en siames?
Det är utseendemässigt min favoritkattras men efter att ha läst på om dom har det alltid avskräckt mig från att skaffa en??
@tuaphua grattis till extra lyster och en sån där dag när man ska ha frukost på sängen eller något annat litet lyx, du fick ju schysst käk iaf.
Ps. Svindyra att köpa, den chokladmaskade var lite randig så han fick inte gå i avel men crémegubben tjänade in inköpspriset rätt snart. Språngavgiften låg på 1000:- då eller levande unge. Dessutom markerade ingen av dom revir inne någonsin. Toppen kissemissar. Ds.Skaffa en Burma istället. 4-kantigare huvud, samma personlighet men inte så krävande
Här är mina, numer skuttat över regnbågsbron . Jätteduktiga på att apportera , faktiskt.
Ischias hela arbetspasset. Det tar på ork och humör att ha ont. Försöker smörja in med Voltarensalva på ryggen men jag är så galet stel så jag kommer inte åt. Men mindre trött när jag har kvällsvecka på jobbet, då får jag sova tillräckligt tydligen.