Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
I dag har jag varit hos fysioterapeuten och japp, jag gav honom en utmaning :angel: men han var otroligt kompetent och han har en plan att få mig på fötter igen som verkar helvettig :up:
Han ska dessutom dubbelkolla det där så det faktiskt inte är disken i ryggen ändå som orsakar att nerverna går banans i benen. Noggrann kille :up:
Känns bra och jag är taggad till tusen:banana: dessvärre är min stora utmaning att jag ska lyckas träna lagom :cautious: och för det krävs nog lite övning :o

Sen hade jag ”the talk” med stallägaren i kväll och stod på mig. :nailbiting:Blev lite jobbigt läge där ett tag men jag tror vi löser det. :cautious:
Sen är boxarna tömda så nu är det snart dax att högtryckstvätta stallet :up:

Omg har du en siames? :love:

Det är utseendemässigt min favoritkattras men efter att ha läst på om dom har det alltid avskräckt mig från att skaffa en?? :D
Skaffa en Burma istället. 4-kantigare huvud, samma personlighet men inte så krävande :)
Här är mina, numer skuttat över regnbågsbron :cry:. Jätteduktiga på att apportera :yuck:, faktiskt.
burmor.webp

Ischias hela arbetspasset. Det tar på ork och humör att ha ont. Försöker smörja in med Voltarensalva på ryggen men jag är så galet stel så jag kommer inte åt. Men mindre trött när jag har kvällsvecka på jobbet, då får jag sova tillräckligt tydligen.

Jag svälter ihjäl :cautious: ,i morse vaknade jag av att min mage bullrade,det ska inte hända i morgon bitti,så jag sparar mina sista kalorier till en senare måltid, hittlls har jag gluffat i mig 923st :crazy: ,bry er inte om att jag gnäller efter bara 2 dagar det kommer bli mycket värre och jag kommer ständigt att få sitta på fingrarna för att inte ta ut det på någon oskyldig :o
Men jag har en hel garderiob med snygga kläder och nu har jag lessnat på att vara fläskfia.
Sen tror jag min rygg mår bättre av några kilo mindre,men jag har den sämsta karaktären i världshistorien och 0 tålamod.

Skaffa en Burma istället. 4-kantigare huvud, samma personlighet men inte så krävande :)
Här är mina, numer skuttat över regnbågsbron :cry:. Jätteduktiga på att apportera :yuck:, faktiskt.
Ps. Svindyra att köpa, den chokladmaskade var lite randig så han fick inte gå i avel men crémegubben tjänade in inköpspriset rätt snart. Språngavgiften låg på 1000:- då eller levande unge. Dessutom markerade ingen av dom revir inne någonsin. Toppen kissemissar. Ds.

Var hemma hos en vän och hjälpte henne sätta ihop två IKEAbyråer. Första tog oss verkligen närmare 1 timme att göra pga otydliga instruktioner. När vi sedan tog oss an byrå nr 2 delade jag upp oss mer effektivt. Hon fick ta själva "skalet" till byrån medan jag påbörjade alla lådor. När jag väl var färdig hade vännen gjort klart så man kunde sätta ihop skalet och sedan var det bara till att montera lådorna. Den andra byrån tog oss max 30 min.

Hoppas ikväll på att få sova utan massa sura uppstötningar som får min kropp att bränna till hela tiden. Det pallar jag inte med, inte en natt till. Då kreverar jag.

Imorgon blir det till att städa tror jag. Men har en stark känsla av att jag kommer hamna hos mamma och fortsätta med pusslet.. :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar