Jag med hinner knappt med. Snart är det valborg och grejer och sommaren närmar sig kopiöst fort nuJag har vårkänslor Så sjukt frustrerande
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med hinner knappt med. Snart är det valborg och grejer och sommaren närmar sig kopiöst fort nuJag har vårkänslor Så sjukt frustrerande
Pizza så klart!!Så gick ännu en arbetsdag. Nu till den svåra frågan:
Pizza eller falafel till middag idag? Och följdfrågan, köpe eller hemgjord (vilket innebär åka och handla...)?
Jag har vårkänslor Så sjukt frustrerande
Kom på att du kanske menade andra sortens vårkänslor...
En vidrig aspekt av att våren börjar komma här i Norrland... alla påkörda djurkadaver längs vägarna som inte tagit bort på en gång börjar komma fram. Jag har kört förbi många där revbenen sticker upp i plogkanten. Är det många fåglar bredvid en väg vet man direkt vad som ligger där
Renarna är i dåligt skick och älgarna lär inte må bättre. Jag åkte förbi två grupper av renar på väg upp hit från särbon och de var fruktansvärt magra. De jag kört förbi i jobbet den här veckan har sett lika eländiga ut
Så gick ännu en arbetsdag. Nu till den svåra frågan:
Pizza eller falafel till middag idag? Och följdfrågan, köpe eller hemgjord (vilket innebär åka och handla...)?
Den där blommande saken jag visade skickade jag mms till mamma på ju och hon tyckte jag skulle köpa en triss och det gjorde jag idag och plötsligt händer det baske mig, japp jag vann30*2 blev det
Alltså, jag tyckte inte ens det var kul att promenera min egen häst, hade kreverat om jag skulle göra det för någon annan och inte "få nått tillbaka" för detKänner att jag spammar tråden men idag var vi på sista kurstillfället för babymassagen och under av alla under var bebis vaken och tolererade en hel massagesession utan gnäll. Jag fick även lite bättre kontakt med en av mammorna och hon föreslog att vi skulle hålla kontakten och ta promenader framöver, vilket jag gärna gör! Hon har gått i samma gymnasium som mig och min man, dessutom samma år som oss men jag känner inte igen henne.
Jag åker ut till min medryttarhäst imorgon och tar en promenad, men har inget större intresse av att fortsätta med det om man inte kan unna mig en ynka riddag. Tänker på hur hästägaren jag träffade igår var - hon kommunicerade rakt och lättbegripligt och uppfattade mig som skarptänkt och fokuserad, vilket var positivt för självförtroendet!