Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag röstar på pulvermosFinns inga klumpar i mitt potatismos, jag använder potatispress
Älskar den rasenOmg har du en siames?
Det är utseendemässigt min favoritkattras men efter att ha läst på om dom har det alltid avskräckt mig från att skaffa en??
Jag avlade Siameser en gang i tidernas begynnelse. De mest underbara, personliga, katterna. Men ja, de ar bade hogljudda och kan ibland bli en smula besvarliga. Jag hade en som forsvarade hemmet, och sarskilt barnen, mot alla som kom pa besok. Inklusive mormor nar det gallde barnen ... Dessutom stal hon mormors smycken och gomde dem nar mormor la av sig dem for att baka eller liknande. Lat mig bara saga att det inte var sa populart.
När jag fick kallelse sist så var det till en klinik som har drop in för just cellprov ett par gånger i veckan. Mycket smidigt!Hoppas jag tar mig iväg till mitt jäkla cellprov imorgon
Har sen 19 mars fått boka om tiden 8 (!!) ggr för att få det att klaffa i livet
Skulle gått i måndags men min lektion ändrades till måndagar istället just den tiden jag hade, skulle gått idag men mini är hemma eftersom hon hade feber igår, fick en tidig tid imorgon som jag hade fått panika till efter att barnen åkt till skolan men nu fanns en en halvtimma senare så bokade om till den. Nu jävlar om jag inte kommer iväg
Allt hänger på mini, hon är pigg och får hålla sig frisk nu så jag kan gå imorgon. Lite orimligt att maken ska ta ledigt från jobbet för detta. Sen finns nämligen inga lediga tider förens i slutet på juni
Lär väl bli sjuk själv ikväll
När jag fick kallelse sist så var det till en klinik som har drop in för just cellprov ett par gånger i veckan. Mycket smidigt!
Migrän.
Hann fixa lite med skoluppgiften, men precis när jag blivit klar så inser jag att jag tolkat en fråga fel. Så nu får jag läsa lite och skriva om ett stycke. Kan dock inte göra det nu, för jag har en jäkla migrän
Jag skiljer på potatismos och pulvermos.Enda gången pulvermos kan vara ok är i en tunnbrödsrulle från en korvmoj som nattamat på fyllan