Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
@tornblomma Hemlagad potatismos är guds gåva till mänskligheten :love: Bon apetit!

Sjalvklart ska det vara riktig mos. Ingen annan sorts potatismos ar atbar.:p
Jag har inte atit nagon annan sorts potatismos pa +30 ar ... utom en gang i Stockholm nar jag bestallde en ratt med potatismos pa en liten, enligt utsago "super bra", Italiensk restaurant. :yuck: SA super labbigt ... numera fragar jag alltid nar jag ar i Sverige om det ar "riktig" mos eller om den ar gjord av pulver. :p

Blir så matt, i nästan en veckas tid har jag vaknat 1 timme före alarmet, vilket betyder ca 4-4.20 nånstans... Idag lyckades jag inte somna om heller :( fruktansvärt ont i fötterna också, till och med när jag ligger ner :down:

Okej, så jag har lyckats jaga fatt på en fysioterapeut till i morgon. :up:
Tog ett inspelat samtal med min lärare och ställde denna mot väggen med vad jag tror faktiskt blev ett bra resultat. :up:
Har varit hos min vän massören och fått massage och myst med valpis :up:

Och så har jag fixat nytt eget stall fram till senhösten. Fina hagar och egen ridbana ännu närmre hemma och min månadskostnad sjönk med en väldigt trevlig summa :banana:

Härligt att höra :bump: :heart

Vaken, ätit frukost och ska strax till stallet. Idag ska hundarna till veterinären, skolarbetet ska göras, två plantor ska få flytta till större krukor och sängkläder ska tvättas och bytas. Allt lär hinnas med :) Inget nät lär komma idag, så det blir inget snickrande idag :(

Vad handlar det om?

(Jo jag kan givetvis klicka själv och kolla men vill inte så här sent om jag blir upprörd)

"Du ska vara glad att jag vill ha sex med dig"

Mannen tar ur batterierna ur hustruns elrullstol. "Jag får tillbaka dem om han får sex". Kvinnor berättar om hur män utnyttjar deras funktionsnedsättning. Och tycker de ska vara tacksamma.

Om Slutvillkorat (funkisrörelsens svar på Metoo) med namnlista som lämnades in till regeringen tidigare i vår.

Omg har du en siames? :love:

Det är utseendemässigt min favoritkattras men efter att ha läst på om dom har det alltid avskräckt mig från att skaffa en?? :D

Jag avlade Siameser en gang i tidernas begynnelse. :cool: De mest underbara, personliga, katterna. Men ja, de ar bade hogljudda och kan ibland bli en smula besvarliga. Jag hade en som forsvarade hemmet, och sarskilt barnen, mot alla som kom pa besok. Inklusive mormor nar det gallde barnen :o ... Dessutom stal hon mormors smycken och gomde dem nar mormor la av sig dem for att baka eller liknande. :cautious: Lat mig bara saga att det inte var sa populart. :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar