Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
:arghh: Jag tyckte att jag var tydlig när jag sa att jag kunde ställa upp på att vicka på mellanstadiet men bara om de inte fick tag på någon annan och att jag helst ville jobba på högstadiet. Nu fick jag sms om att jag var inbokad på lågstadiet hela dagen imorgon. :cautious: Det finns en anledning till att jag väljer att gå en längre utbildning än om jag ville jobba på lågstadiet, jag vill inte jobba med så små barn. :arghh:

Får typ mardrömmar bara av ditt inlägg :rofl:

Okej, så jag har lyckats jaga fatt på en fysioterapeut till i morgon. :up:
Tog ett inspelat samtal med min lärare och ställde denna mot väggen med vad jag tror faktiskt blev ett bra resultat. :up:
Har varit hos min vän massören och fått massage och myst med valpis :up:

Och så har jag fixat nytt eget stall fram till senhösten. Fina hagar och egen ridbana ännu närmre hemma och min månadskostnad sjönk med en väldigt trevlig summa :banana:

Har panik just nu. Har omedvetet och klumpigt brutit mot regler som kommer ge mig enorma problem. Känns riktigt uselt just nu :turd: varför kommer jag alltid på försent vad jag borde gjort? Även när jag vet hur jag borde gjort innan - om nu det gör saken klarare.

Okej, så jag har lyckats jaga fatt på en fysioterapeut till i morgon. :up:
Tog ett inspelat samtal med min lärare och ställde denna mot väggen med vad jag tror faktiskt blev ett bra resultat. :up:
Har varit hos min vän massören och fått massage och myst med valpis :up:

Och så har jag fixat nytt eget stall fram till senhösten. Fina hagar och egen ridbana ännu närmre hemma och min månadskostnad sjönk med en väldigt trevlig summa :banana:
Det är ju kanon,bra jobbat! :banana:

Har panik just nu. Har omedvetet och klumpigt brutit mot regler som kommer ge mig enorma problem. Känns riktigt uselt just nu :turd: varför kommer jag alltid på försent vad jag borde gjort? Även när jag vet hur jag borde gjort innan - om nu det gör saken klarare.
Hoppas det inte ställer till allt för mycket katastrof utan går att lösa på något (magiskt?) sätt.
Alla gör misstag pepp:banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar