Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Smäckte i mig tre frallor med ost och paprika, nu är jag hemma och vet inte vad jag ska göra är så trött. Kanske blir sängen tidigt idag, för imorrn väntar jobb.
Diskmaskin färdig så nu blir det ett besök på balkongen och sen duschen.
Ja, jag har iaf bestämt mig för att höja priset på mina kassar lite grann (20 kr bara, så ingen stor höjning),och tror jag säger att om företaget vill köpa for dom det för det gamla priset (ex moms då) och ett fast antal, till exempel 10 eller 15 st. Jag vill sälja och fp ut lite reklam men inte för inga pengar alls.Räta på ryggen, sträck på dig och tänk: dom har intresse då får dom betala om du ens vill göra affärer med dom.
Jag hade funderat flera gånger om det är värt det med sånt skamligt förslag.
Vad ger det mig? vad ger det företaget? vad ger det mig för bild ut mot kunderna som jag har och speciellt den återkommande kundkretsen? Är det bra/dåligt för mina framtidsplaner?
Jag tycker det känns som mycket kan stå på spel att fundera noga på.
Gillar att han gjorde maten ,även om han hade fått en smäll för valet av rätt.Jag sitter i Klevshult och ska äta ugnspannkaka som M gjorde tidigare idag.
Gillar att han gjorde maten ,även om han hade fått en smäll för valet av rätt.
Buhu Netflix funkar inte! Katterna sover och jag är själv och har tråkigt! Tur det finns youtube
En kompis åkte till akuten med sitt barn, för ungen hade dragit av en bit av nageln
Jag har ett vad med en kompis att jag ska klara av att inte äta ute på en vecka!
Sjukt nog går det ÖVER förväntan! Kvällens middag blev hemlagat potatismos (såklart) med mycket äggula, smör, en skvätt grädde. Till det kyckling med dragonsky
Måste medge att det blev jävligt gott!
Visa bifogad fil 13618
Det är riktigt avancerad mat när det görs i mitt kök. Gott, billigt och matlådor så perfekt med andra ordGillar att han gjorde maten ,även om han hade fått en smäll för valet av rätt.
Nu känner jag mig grymt elak men hoppas på allergikänning Hur som så krya på dig!Kraftig allergikänning eller flunsan.
Jag hoppas på allergiDet är riktigt avancerad mat när det görs i mitt kök. Gott, billigt och matlådor så perfekt med andra ord
Jag förstår att det var gott @Marita73
Nu känner jag mig grymt elak men hoppas på allergijänning Hur som så krya på dig!
Bra svarat @Trott
När du har ångan uppe @skerper så kan du gärna ta min deklaration med och trixa ihop.