Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick äntligen tummen ur och ringde vc om min onda fot
-ja vi kan ju inte göra så mycket men du kan ju komma och visa upp den...
Jomensåattt

Äter en kycklingsallad ,torrt,kallt o ganska trist .
Kroppen är kul,idag trodde jag att ryggen mådde ganska bra,det gjorde den inte :eek:
Andra gånger har jag varit hos kiro o nästan lipat för det gör så ont,men då tycker han att nääääää den verkar ok.:confused:
Ja ja nu är jag i alla fall åtgärdad och tabletterna hämtade ,ska kanske tipsa alla er som äter diklofenak eller naproxen o sen tar magtabletter att det finns en med inbyggt magmedel. Tar min första här nu.:up:
'

Sitter på jobbet och är riktigt produktiv. Jobbar bara två dagar den här veckan och det är mycket jag vill få på plats. Vi ska ha mer än 20 grader och sol resten av veckan så jag är väldigt glad över hur jag lyckats tajma ledigheten :bump:

Ska försöka boka in provridning igen men varken min tränare eller den vän som jag litar på kan hänga med den här veckan så funderar på att åka själv och ta med maken som kan filma. Annars får det vänta en hel vecka till och tålamod är inte min grej :p

Bakat tekakor. Supergoda. Får nog lämna några till mamma då det är hon som får diska :angel:

Sitter och pusslar. Började igår. Fattar inte varför jag valde just detta pyssel. Men går väl lite framåt.

Bifogade filer

• 20180416_171323.webp
    20180416_171323.webp
    176,4 KB · Visningar: 16
Det blev ett lyckat studiebesök idag. Skönt! Satt och gick igenom planeringen av resten av terminen och jösses så snabbt sommaren närmar sig... Badam bara sådär i stora björkriskliv. Vi kommer inte hinna det jag tänkt. Men skit i det. Snart är det underbara maj, förhoppningsvis med sol och värme.

Kissekatt sitter i fönstret och skriker oförskämdheter åt grannkatten som fått komma ut en sväng. De har en privat dispyt om äganderätten till fikabordet på gården.

Jag funderar på att gå en promenad eller nåt. En ovan känsla att vara pigg och glad sådär på kvällen efter middagen en vardag. Brukar vara halvt däckad vid det här laget annars.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar