Maken till kärringen @Tranan mötte?Håller på att rensa garderoberna. Åker buss med tre gigantiska kassar. En sur gubbe slog just till mig med käppen! Stämningen på topp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Maken till kärringen @Tranan mötte?Håller på att rensa garderoberna. Åker buss med tre gigantiska kassar. En sur gubbe slog just till mig med käppen! Stämningen på topp!
Nej det är nog lika bra att hålla sig till välkända marker, då ska jag bara fundera ut vilken av dem jag ska välja, visst hade du druckit PX cask? Var den bra?
Har du haft i vatten och diskmedel och kokat? Det var så jag menade.
Grå tråkväder ute så idag får det bli lite inne städjobb o ev sy en ny gardin till balkongrummet + en dyna till en av valplådorna.
Ska ett varv till kiro så han får rätta till rygg-höfter och även lära mig stretcha ,jag vet hur man gör på hund o häst men har inte en susning om hur man gör på människa.
När jag ändå är i byn så blir det till att handla oxå,nu ska jag tappa ett gäng kilon,så om jag sitter här o skriver att jag moffar i mig något som borde vara otillåtet så är det bara att piksa på mig.
Ja just det,idag börjar jag med min nya nervsmärte medicin,hoppas nu det funkar.
Du blir slagen med käpp. @Tranan får fula kommentarer. Är vår huvudstad full av elaka panchisar
Jag har tack och lov bara stött på de snälla som kikar ned i barnvagnen och oh:ar och ah:ar vår bebis! Men å andra sidan bor jag 10 minuter utanför innerstaden.
Förorter FTW
Bara hoppas att ingen råkar skjuta in i lägenheten och förstöra fredagsmyset
Beror på förorten, båda min systrar bor i förorter, iofs Äppelviken och Saltsjö-Duvnäs
Det är nerverna från höfterna/korsrygg o ner i benen,så botox blir inget bra om jag inte vill ha en stol med hjul på .Du och jag!!! Inget mer onyttigt. Hoppas nya medicin fungerar. Vet inte var dina nerver går men min vän med MS fick botox mot någon nerv i ansiktet som tydligen gör fruktansvärt ont ibland? Det var väl så botox började en gång i tiden, som just medicinering. Precis som jacuzzi.
Bara hoppas att ingen råkar skjuta in i lägenheten och förstöra fredagsmyset
Med tanke på att maken åker på golfresa och hotell så är jag värd en flaska. Jag får ta med den när jag hälsar på!Jag gillar den, den är ju rejält rökig Hade jag haft råd hade jag köpt en flaska till mig själv men det får vänta.
Haha sant! Min kompis brukade snacka om ”livet i orten”. Hon bodde i en villa på Lidingö