Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Grå tråkväder ute så idag får det bli lite inne städjobb o ev sy en ny gardin till balkongrummet + en dyna till en av valplådorna.
Ska ett varv till kiro så han får rätta till rygg-höfter och även lära mig stretcha ,jag vet hur man gör på hund o häst men har inte en susning om hur man gör på människa.

När jag ändå är i byn så blir det till att handla oxå,nu ska jag tappa ett gäng kilon,så om jag sitter här o skriver att jag moffar i mig något som borde vara otillåtet så är det bara att piksa på mig.

Ja just det,idag börjar jag med min nya nervsmärte medicin,hoppas nu det funkar.

Du och jag!!! Inget mer onyttigt. Hoppas nya medicin fungerar. Vet inte var dina nerver går men min vän med MS fick botox mot någon nerv i ansiktet som tydligen gör fruktansvärt ont ibland? Det var väl så botox började en gång i tiden, som just medicinering. Precis som jacuzzi.

Kom just hem från konkursade Tempo affären :arghh: Så jäkla surt. En km till CIA varje gång jag ska handla smör, bröd eller liknande. Försökte köpa så mycket tungt som möjligt men fick inte med mig socker och mjöl. Nåja, jag har lite kvar av varje. Tack och lov kom jag ihåg att köpa en ny diskhopropp. Samt honung och vitlök så jag kan blanda ihop marinaden. Vem behöver ett gym när man kan släpa hem x antal kilo mat? Måste inte sett riktigt klok ut, men just nu bryr jag mig inte. Hann också panta alla min 1 miljoner läskflaskor. Skämts som en hund att ta med dem när jag ser hur många jag hade och dragit mig för det, men nu är det gjort och jag svär att jag aldrig ska köpa så mycket läsk att jag skäms för att panta dem. O_o

Du och jag!!! Inget mer onyttigt. Hoppas nya medicin fungerar. Vet inte var dina nerver går men min vän med MS fick botox mot någon nerv i ansiktet som tydligen gör fruktansvärt ont ibland? Det var väl så botox började en gång i tiden, som just medicinering. Precis som jacuzzi.
Det är nerverna från höfterna/korsrygg o ner i benen,så botox blir inget bra :nailbiting::down: om jag inte vill ha en stol med hjul på .

@hastflicka lite mer puppy cuddles ikvall :love::p (fem veckor pa onsdag)

IMG_20180416_221150_841.webp

Haha sant! Min kompis brukade snacka om ”livet i orten”. Hon bodde i en villa på Lidingö :rofl:

Ja, och ändå är ingen av dem högstatus, men priserna är helt galna. Min syster och hennes man som ändå är höginkomsttagare har ett jättemysigt radhus men vill köpa en större villa, men villapriserna är psyko. En helt vanlig villa, inte jättestor, ingen sjöutsikt eller liknande går för 14-16 miljoner och kan gå över.

Åhh, beställde en sak igår - fick ingen orderbekräftelse. Ringde dit och passade på att fråga om saken skickades idag. Så är det såklart så att det är leverantören som skickar, så det kunde hen inte svara på :down: Hade hoppats på att få det imorgon, men det verkar som att jag kan glömma det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar