Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är frågan (hoppas ingen förväntar sig en egen tråd bara nu)
Vad gör jag???

Är på g att börja skriva möteshandlingar men MEN dator har nu FRÅGAT mig om den vill att den ska uppdatera.
OK sa jag MEN vad sker???
Inte ett jävla skit så frågan är:
Törs jag börja skriva nu eller kommer den att börja starta om nått nu igen och allt mitt material försvinna i tomma intet :confused:??

Jag tror den fintar :cautious:

Vad gör jag???

Är på g att börja skriva möteshandlingar men MEN dator har nu FRÅGAT mig om den vill att den ska uppdatera.
Törs jag börja skriva nu eller kommer den att börja starta om nått nu igen och allt mitt material försvinna i tomma intet :confused:??

Givetvis ska du ta en fikapaus och ge den en stund så märker du. :o

Vad gör jag???

Är det Windows så kan du kolla i update, den kanske jobbar i bakgrunden och sen säger till igen när den vill starta om.

Varför, varför, varför glömde jag att säga åt EaseUs recovery att inte bry sig om calibre biblioteket som är åtskilliga GB och ska slängas eftersom det är out of date :meh:

Kortklippt
IMG_20180416_151740.webp

Ibland blir jag lite fundersam. Har en kollega som på grund av att han skrev en rapport på en av våra kollegor själv missade att orderge ett tåg. Egentligen borde jag då rapportera honom men jag jobbar inte riktigt så..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar