Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas detSnart dags att bege sig iväg på möte med jobbet. Får se om det blir givande.
Då slipper du vara ute och cyklaCykelpumpen ligger i sambons bil, som befinner sig på annan ort
Väldigt bra initiativFunderar på att ge blod. Tror mitt ingrepp (sterilisering) räknas som ”mindre med hårda instrument” och då är det en månads karens = snart klar.
Om du har lika blåst granne som jag har @Grodan så är tanken väldigtGå och knacka på hos grannen och säg att jag sa att han ska blåsa upp cykeldäcken.
Jag har badat och därefter ringt ett samtal. Nu ska jag strax äta. Jag har inte någon aptit men en krämig pastasallad borde gå ner.
@tornblomma Hemlagad potatismos är guds gåva till mänskligheten Bon apetit!
Det blir krämig pastasallad här medJag har badat och därefter ringt ett samtal. Nu ska jag strax äta. Jag har inte någon aptit men en krämig pastasallad borde gå ner.
Det blev en dryg timmes promenad istället, så nu har jag ont i fötterna.Hoppas det
Då slipper du vara ute och cykla
Väldigt bra initiativ
Om du har lika blåst granne som jag har @Grodan så är tanken väldigt
Du har badat, jag är förvånad Låter som god mat.
Jag väntar på att diskmaskinen ska bli klart den får för sig att öppna luckan mitt i programmet så vill inte lämna den obevakad. Efter att jag slitit med disken förtjänar jag en dusch.
Så jäkla vidrigt!
Har varit i huset en sväng, satte in lite hyllplan och tre lådor, samt tejpat de fönster vi ska måla imorgon. Nu lyssnar/kollar jag på avsnitt två av stjärnornas stjärna och funderar, ett annat företag vill köpa några av mina tygkassar, men jag verkar vara för billig enligt kollegor i branschen (andra som syr och säljer), och företaget som vill köpa vill ha billigare pris än vad det ligger på redan... Det skulle innebära att min lön för mödan är i snitt med en barnarbetare i ett u-land
Blev inte så mycket klokare efter det, mer än att försäkringar kostar mer än man tror när allt är betalt och klart.Hoppas det
Blev inte så mycket klokare efter det, mer än att försäkringar kostar mer än man tror när allt är betalt och klart.