Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
:arghh: Jag tyckte att jag var tydlig när jag sa att jag kunde ställa upp på att vicka på mellanstadiet men bara om de inte fick tag på någon annan och att jag helst ville jobba på högstadiet. Nu fick jag sms om att jag var inbokad på lågstadiet hela dagen imorgon. :cautious: Det finns en anledning till att jag väljer att gå en längre utbildning än om jag ville jobba på lågstadiet, jag vill inte jobba med så små barn. :arghh:

Det är riktigt avancerad mat när det görs i mitt kök. Gott, billigt och matlådor så perfekt med andra ord :heart
Jag förstår att det var gott @Marita73 :up:

Nu känner jag mig grymt elak men hoppas på allergikänning :nailbiting: Hur som så krya på dig!

Bra svarat @Trott :banana:

När du har ångan uppe @skerper så kan du gärna ta min deklaration med och trixa ihop. :angel:
Ska fixa tantens men min egen lämnar jag till en revisionsbyrå så jag har gjort förarbetet så att det bara är att skriva av boken för honom och han fixar det på en kvart om inte skatteverkets dataprogram säger något annat :angel: så det blir rätt då jag har en del skog och försöker bygga ett underskott så jag kan klara mig undan en stor del skatt då jag ska avverka någon gång i framtiden

Vad trött jag blev
Och tandvärk har jag av visdomstand
Dricka lite kaffe och ta lite alvedon
Om jag inte minns fel talade en tandtekniker om för mig att man skulle blanda två värkpiller för att få bästa effekt vid tandvärk lika sa dom då jag slet ut en visdomstand hos tandis .Minns bara inte vilka två piller det var

Om jag inte minns fel talade en tandtekniker om för mig att man skulle blanda två värkpiller för att få bästa effekt vid tandvärk lika sa dom då jag slet ut en visdomstand hos tandis .Minns bara inte vilka två piller det var
Brukar ta alvedon och ipren plus kylklamp.mot kinden så lindras det värsta
Men det är inte tillräckligt för att få akuttid och dra skiten

Jag fick citodon båda gångerna jag drog ut tänder. (Innehåller kodein som blir till morfin i kroppen + paracetamol)
Tar Naproxen + paracetamol mot värk nu. Man kan även kombinera ibuprofen och paracetamol.
Finns säkert fler kombinationer.

Spikmatta funkar så här med haha
För mina onda fötter
IMG_20180416_211832.webp

Läst Magda Gad's första inlägg (samt artikel på expressen) om kriget i Jemen. Det är hemskt att världen ser ut som den gör :cry:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar