Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja! Så underskattat!!!
Kissekatt sitter i fönstret och skriker oförskämdheter åt grannkatten som fått komma ut en sväng. De har en privat dispyt om äganderätten till fikabordet på gården.
Jag har kidnappat denVart i helvete tog min måndagskväll vägen?
Ska fixa tantens men min egen lämnar jag till en revisionsbyrå så jag har gjort förarbetet så att det bara är att skriva av boken för honom och han fixar det på en kvart om inte skatteverkets dataprogram säger något annat så det blir rätt då jag har en del skog och försöker bygga ett underskott så jag kan klara mig undan en stor del skatt då jag ska avverka någon gång i framtidenDet är riktigt avancerad mat när det görs i mitt kök. Gott, billigt och matlådor så perfekt med andra ord
Jag förstår att det var gott @Marita73
Nu känner jag mig grymt elak men hoppas på allergikänning Hur som så krya på dig!
Bra svarat @Trott
När du har ångan uppe @skerper så kan du gärna ta min deklaration med och trixa ihop.
Om jag inte minns fel talade en tandtekniker om för mig att man skulle blanda två värkpiller för att få bästa effekt vid tandvärk lika sa dom då jag slet ut en visdomstand hos tandis .Minns bara inte vilka två piller det varVad trött jag blev
Och tandvärk har jag av visdomstand
Dricka lite kaffe och ta lite alvedon
Håller med dig,inga klumpar för då man.Tss, tacka vet jag pulvermos. På riktigt alltså, jag är såpass mycket av en finsmakare att kan få kväljningar av hemlagat om det råkar vara klumpigt.
Brukar ta alvedon och ipren plus kylklamp.mot kinden så lindras det värstaOm jag inte minns fel talade en tandtekniker om för mig att man skulle blanda två värkpiller för att få bästa effekt vid tandvärk lika sa dom då jag slet ut en visdomstand hos tandis .Minns bara inte vilka två piller det var
Så är det på mitt neuropsyk också. Inget konstigt, de har väl mycket att göra.Förnyade mitt medicinrecept idag, det skulle ta 5 arbetsdagar innan jag kan hämta ut medicinen
Jag fick citodon båda gångerna jag drog ut tänder. (Innehåller kodein som blir till morfin i kroppen + paracetamol)Om jag inte minns fel talade en tandtekniker om för mig att man skulle blanda två värkpiller för att få bästa effekt vid tandvärk lika sa dom då jag slet ut en visdomstand hos tandis .Minns bara inte vilka två piller det var
Tss, tacka vet jag pulvermos. På riktigt alltså, jag är såpass mycket av en finsmakare att kan få kväljningar av hemlagat om det råkar vara klumpigt.