Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis till nya jobbet!Varit till grannkommunen och skrivit på anställningskontraktet.
Tack, tabletterna plus en kort tupplur verkar ha hjälptKrya på dig
Du har en riktigt förståndig kollega som verkligen har förstått hur en morgon ska tacklasVar nere och hämtade kaffe vid kaffemaskinen för nån kvart sen och mötte min kollega som höll på att brygga en hel termos. Frågade om han verkligen skulle ha möta såhär tidigt på dagen "Nä, det är bara för att hålla mig vaken själv"
Nu kör vi igång tisdagen här!
Åhh fy 17 för migrän det är såå vidrigt hemskt så det finns inte, Krya på dig, snabbt! Lider verkligen med dig.Migrän.
Hann fixa lite med skoluppgiften, men precis när jag blivit klar så inser jag att jag tolkat en fråga fel. Så nu får jag läsa lite och skriva om ett stycke. Kan dock inte göra det nu, för jag har en jäkla migrän
Hoppas ni får en lugn/lagom lugn dagJag jobbar med en av mina favoritkollegor
Grattis till jobbet!Varit till grannkommunen och skrivit på anställningskontraktet.
Tack,men det funkade inte,eller jo det kanske det gjorde med ca 5 timmars fördröjning ,för väckarklockan ringde i 23 min innan jag kom upp till ytan.Sov gott!
Håller tummarna för att du slipper.Är rädd för migrän här också. Satte mig för att äta och konstaterade att jag har lite ont i huvudet. Inser att jag har samverkan också. Och huvudvärken sitter precis innanför ögonbrynet, där den brukar sitta när det är migrän.
En vidrig aspekt av att våren börjar komma här i Norrland... alla påkörda djurkadaver längs vägarna som inte tagit bort på en gång börjar komma fram. Jag har kört förbi många där revbenen sticker upp i plogkanten. Är det många fåglar bredvid en väg vet man direkt vad som ligger där
Renarna är i dåligt skick och älgarna lär inte må bättre. Jag åkte förbi två grupper av renar på väg upp hit från särbon och de var fruktansvärt magra. De jag kört förbi i jobbet den här veckan har sett lika eländiga ut
Och jag har landat hemma i sängen. Dags att sova bort skiten.Tror fan att migränen är på väg tillbaka
Har varit i stallet och släppt minin på gräs. Strax dags att åka till veterinären med hundarna.