Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här är nog en till som har vårkänslor! Vackert väder, ett samtal som gick bra, trafik som flyter och så har jag ätit en glass som var mer som en kaka. Känner mig tusan lite lycklig! :p så snart jag kommer hem ska jag ut och gå i solen. Hade tänkt gå en extra sväng direkt på vägen hem, men jag är gravidkissnödig... jaja, allt kan ju inte vara perfekt!

Tittade mig i spegeln i lite dåligt ljus och upptäckte en svagt grönskimrande skugga vid höger ögonvrå!
Tittade närmar och visst. Jag har ett blåmärke där.

Hur hela friden kan man få ett blåmärke vid ögat utan att ha slagit sig. Det enda jag gjort är att försiktigt lymfmassera.
Jag är uppsvullen så jag ser ut som en blek bifftomat i nyllet. Kinder som tekakor. Det går åt en hel del lyftdränage för att jag ska se vettigt. Synen påverkas också av för mycket ödem.

Baskade kortison!

Var hos Magläkaren - han skulle skicka remiss till dietisten och Kirurgen. Få se hur länge jag får vänta på kallelse dit...:meh:
Packade och postade snäckor till en tjej, men har massor av posthorn kvar i karen:meh:
Fixat iordning karet till mina nya kampfiskhanar som kommer i morgon. Och fixat all el till alla kar
Slösurfar lite tills det är dags för kvällsfika, dumburken och mata fiskar.
I morgon är det jobbardag - igen...:(

Lite sen lunch, så det är nog snarare middag...
IMG_20180417_190945.webp

Har haft dörrarna öppna hela dagen så katterna har fått komma och gå som de ville. Jag har inte behövt agera betjänt.

Var osäker på om de var ute eller inne men så hörde jag ett vääääldigt högljutt spinnande från köket. :love:
Skygga Calvin satt vid matskålen. Sedan kom han in på kontoret och la sig på mattan bedvid mig och fortsatte spinna. Den Röda Galenpannan låg bredvid. På rygg med benen utsträckta. Han är för lat för att spinna... :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Random bildtråd med text V