Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så här jag testat vårt nya sjukanmälningssystem. Känns helt puckat att behöva ringa, knappa in en massa uppgifter via telefonen, och sedan prata med en sjuksköterska (efter obligatorisk telefonkö givetvis :meh: ) istället för att bara skicka ett sms till min chef som jag alltid gjort förut. Men men, systemet ska ju vara sååååå bra. :meh:

Tack - igen! ;)
Spännande med jobbet! Är det ngt du kan/vill skriva vad det är här?

Nja, det är ett ganska "enkelt" men kul jobb. Inom modebranschen, men jag vill satsa mer på mitt eget så det vore perfekt för mig nu. Jag "borde" få det, möjligen att de tycker att jag är för överkvalificerad eller att de väljer att rekrytera internt. Men jag går dit imorgon oavsett och ser hur det går!

Gick upp kl 7 idag :up: Nyhetsmorgon på tv och nu ska jag äta frukost. Boendestöd kl 10, tror vi ska gå iväg med förpackningar till återvinningen, har 6 fulla kassar :wtf: de tar sån plats och det ser stökigt ut. :down:

Grattis i efterskott @tuaphua och @skerper !

Kl
Var så trött när minstingen vaknade (6.30) så bad sambon ta barnen, vilket han gjorde så jag kunde sova till nu :heart nattpass à la vakta på magsjuka barn har tagit ut sin rätt men nu är vi inne på dygn två utan att det kommit något mer så imorgon är det äntligen en vanlig dag igen!

Skitjobbigt men har för mig att blodkärlen kan brista lättare? :( Ta hand om sig själv. Hur länge måste du äta kortison? Det är bra på många sätt, men urrkas för bieffekterna. Äter du ordentligt? Nu när du har lite mer tid att ta hand om dig själv utan stress över framtiden - grattis till nya jobbet!!! - så hemlyxa till det :up: Du om någon förtjänar det. Dessutom måste du samla krafter till hösten så det blir en fair fight..... :angel:

Ut i solen och få lite färg på kinderna så ser du ut som en riktig bifftomat istället. :D
Tack :heart
Kortisoneländet startade i juli och läkaren spår 1,5 till 2 år...

Det ÄR bra för mitt allmäntillstånd. Jag orkar hålla mig vaken. jag ramlar inte omkull av yrsel och jag är inte "full" hela tiden.

Men svullnaden, darrningarna, stressen - allt det där är noll roligt.

Men jag roar mig :D Krattar löv eftersom jag var för sjuk för att göra det i höstas. Och det är otrolig amängder. Har aldrig sett så mycketlöv på träden som förra året. Och nu ligger de på tomten.....
Eldar och bejakar min inre pyroman. :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar