Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är det fler än jag som har problem med att Buke bara laggar o laggar? Och hakar upp sig?
Jo får ibland ladda om sidan för det händer ingenting.
Mycket segare nu.
På telefonen är det bökigare att skriva numer eftersom ibland hänger bokstäverna verkligen inte med.
På vanlig dator går det bättre med bokstäverna men är lika segt där som i telefonen.
Det har jag redan påpekat i forumtråden

@tanten: Att bejaka den inre pyromanen är :up: Varför tror du jag och särbon gillar att laga mat över öppen eld?! :D
Det ärf på något sätt meditativt att stå med krattan invid en brinnande hög.

Jag eldar många, många små högar så det är ingen fara för spridning. På gården eldade jag ren alla vägkanter och eldade bort förnan vid ratorna. Ständigt med en tändstickask i fickan :angel:

Ja, jag är lite skruvad. Men jag har kul :D

Jag har pratat med en person i tjugo minuter.
Nu är jag helt slut :cool:

Edit: och vissa personer måste man verkligen ta med en stor nypa salt.
Vad är ens grejen när man vill lyfta fram någon speciell person att då klanka ner (indirekt) på den man pratar med.
Blir så trött. Men måste komma ihop att det aldrig handlar om mig utan det är den personen som har problem.
Om jag orkar ska jag försöka ta upp det med människan. Är inte första gången grodor hoppar från den munnen.

Och irriterande nä jag entligen tycker om personen men har oerhört svårt för hur sättet är ibland.

Så jäkla onödigt.
Så nu har jag skrivit av mig så kan jag släppa det och gå ut

Senast ändrad:
På jobb utan galen bostonterrier. Känns lite konstigt men ville inte ha med henne ut på demodag idag. Hon fick ledigt att busa med basenjisarna istället. Hon vart så till sig när hon insåg vart vi var och tjöt rakt ut från hundburen när jag öppnat :rofl:

Basenjisarna vart inte lika imponerande. :D

Nu är det fullt ös i 180 tills klockan 19 ikväll då jag får hämta henne (om hon följer med hem vill säga) hos lek och bus famijen. Tur jag har min lilla mamma.

Nja, det är ett ganska "enkelt" men kul jobb. Inom modebranschen, men jag vill satsa mer på mitt eget så det vore perfekt för mig nu. Jag "borde" få det, möjligen att de tycker att jag är för överkvalificerad eller att de väljer att rekrytera internt. Men jag går dit imorgon oavsett och ser hur det går!

Och nu går nog ändå ryktet att jag är på g. Blev uppringd av ett annat företag som ville träffa mig IDAG :confused:

Det blev inte av att gå till återvinningen, jag diskade och dammtorkade i stället. Bra det också men dammtorkade bara det som syntes :angel:

Jo men det blir så bra, stentrött skulle kunna stå och sova men tankar kaffe i grymma mängder och väntar på frysen. Vill helst inte sova och dom ringer på dörren. Spelar Guns N' Roses - Paradise City och med tanke på volymen ska jag vara glad att gnälliga grannen inte är hemma. :angel: Jodå jag är pigg, nästan vaken, kom igen hallonsaft :banghead:

Jaha... nu slutade mitt program att fungera. Jeckla skit.

Ringa supporten har jag INTE tid med.... eller jo egentligen eftersom jag inte kommer in *morr*

Jag har jobbat och haft hög musik på. Hörde några ljud utifrån ibland. Men tänkte inte mer på det.
Sen messar ena grannen att jag ska kika ut. Då har hon och den andra grannen krattat bort alla löv, rensat ogräs i gruset etc på min tomt som födelsedagspresent. Gulliga!!:heart
Det är några timmar jag kan göra annat på. Bästa presenten!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar