Idag har vi varit hos veterinären och kom hem med bara kopplet. På bilden väntar vi på vet.Visa bifogad fil 13707
Beklagar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag har vi varit hos veterinären och kom hem med bara kopplet. På bilden väntar vi på vet.Visa bifogad fil 13707
Fick hem mitt paket idag. Kände mig som ett barn på julafton. Men det var något fel.... Fiskpåsarna var kokhetta, och fiskarna döda
Fick hem mitt paket idag. Kände mig som ett barn på julafton. Men det var något fel.... Fiskpåsarna var kokhetta, och fiskarna döda
fel i transportenFy sa tungt heart
Oh nej, hur kan det ha gatt till? Jag beklagar
Märkligt sätt att transportera djur på sådär. Måste vara en väldig stress för dem, antingen överhettade eller hanterade som vilket dött paket som helst.Fick hem mitt paket idag. Kände mig som ett barn på julafton. Men det var något fel.... Fiskpåsarna var kokhetta, och fiskarna döda
Beklagar.Idag har vi varit hos veterinären och kom hem med bara kopplet. På bilden väntar vi på vet.Visa bifogad fil 13707
En blå?Ny kyl/frys här nu
Nix vit! men det var blåa tejpbitar lite här och var, jag såg dom och jag tänkte och jag tänkte igen: inte ett ord på buke om det för det finns redan 3 eller 4 (fler nu kanske?) trådar som syftar på en och samma hushållsmaskinEn blå?