Lek & tjatter Vi pysslar vidare, del LXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick hem mitt paket idag. Kände mig som ett barn på julafton. Men det var något fel...:cry:. Fiskpåsarna var kokhetta, och fiskarna döda:cry:

En kollega försöker få mig att lista mig på en datingsida. Jag har ingen som helst erfarenhet av sånt men inser att jag behöver komma ut på något sätt, det är ju inte direkt så att jag springer på massor med män hemma eller på jobbet. M tycker inte jag ska göra det vilket kanske inte är så konstigt ;)

Snart kommer en annan kollega till jobbet (hon har sovit efter nattjobb hos mig idag) så att vi kan äta lite middag ihop. Trevligt :heart

Usch, fick beskedet att min blåa v50 som jag kraschade med i Danmark ska skrotas istället för att fixas :( Känner mig nästan helt förstörd. :confused: Min första bil liksom och jag får bara behålla henne i ett halvår pga att jag är en idiot (Scooby heter/hette hon förresten :p).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gäller både hund och katt men valde att lägga den här,om någon misstycker får tråden gärna flyttas. Detta bostadsområde har länge...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar